Hvis ikke grøt, hva da ??

Linka

Gift med forumet
Jeg skal jo ikke gi lillegutt melk, derav denne soyamelka, men hva gjør jeg om morgenen da ??? Pleier jo å gi han grøt. Middag er jo greit for den har ikke melk i seg tror jeg, men morgen og kveld spiser han grøt.
Til middag idag spiste han et helt middagsglass. Og nå fikk han jo bare flaske for grøten inneholder melk.
Hmmmm... hjelp.

Det må da finnes grøt uten melk. Mange som er allergisk mot melk. Har de ikke på helsekostbutikker? Der er jo så mye lurt..

Det skal finnes babygrøt uten melk[8|]

fra www.hipp.dk/   :

HiPP Produktguide

I HiPP sin produktguide kan du lett se hvilke produkter barnet ditt kan spise, dersom det har ulike allergier. Guiden viser hvilke produkter som er glutenfri, fri for melk, egg, soya og tilsatt sukker. Under mappen ”HiPP Økologisk” kan du lese mer inngående om de forskjellige allergiene.

Produktguiden er helt ny, men kommer til å bli oppdatert ettersom nye produkter lanseres. Dette for at du alltid skal kunne være sikker på at barnet ditt får det som er aller best for den lille magen.

HiPP ønsker deg et godt økologisk måltid!

Tillbaka «   

som du ser- deres risgrøt (fra 4mnd) er uten melk[:D]

Takk fiorelina. Da skal jeg ut å kjøpe dette i morgen.
Hva skulle jeg gjordt uten dere da..
Klemmer

jeg ville sakkt ut fra den skalen så er det der det er prikker tinga er fri for.
Så grøtene er det kun egg det ikke er i.

Er det melkeintoleranse trodde jeg du kunne gi me melk i men ikke reine melke produkter sånn som melk og yoghurt

Men er det melkeallergi da skal de ikke ha noe me melk i.
De som du blander me vann er det melkepulver i [;)]

Oki, da prøver jeg med litt grøt jeg. I morgen. For han var visstnok ikke allergisk mot melk, men de skulle se om han hadde kumelkintoleranse.
Klemmer

ORIGINAL: Linni

jeg ville sakkt ut fra den skalen så er det der det er prikker tinga er fri for.

Ja, men om du ser under 4mnd så står det en annen grøt: risgrøt med frukt[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Ups den såg ikke jeg.
Ja den er uten alt den, hva er det i den da ha ha ha.
Jeg som er litt trøtt og sitter hre og fniser for meg selv [;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Ups den såg ikke jeg.
Ja den er uten alt den, hva er det i den da ha ha ha.
Jeg som er litt trøtt og sitter hre og fniser for meg selv [;)]

Den har vel kansje vann i seg? [8|] og.. grønnsaker?[8D]

Back
Topp