Hvis hasj var lovlig for alle

hissigproppen

Forumet er livet
Ikke bare som legemiddel, ville du latt en fjern lege operere deg? Eller en fjern drosjesjåfør kjøre deg, pilot fly deg osv osv?

Hvis det blir legalisert for alle, hvordan skal man kunne regulere bruken?

Kall meg uvitende, men er ikke hasjrus mer uberegnelig enn alkoholrus?

hadde hvert forferdelig hvis alle fikk tak i det. da hadde verden gått til helvete. men som legemiddel med strenge krav osv. hadde nok gått bedre. men hadde ikke satt meg i en bil med et dop hue eller en alkis. så tjukk i huet er jeg ikke.

Ved langvarig hasj bruk så kan man få "flash-backs" dvs at selv om de ikke har tatt noe i det aktuelle øyeblikket så kan de gjenoppleve rusfølelsen. Så hadde vist at de i det hele tatt hadde brukt dette over tid, og om de var "nykter" i øyeblikket så hadde jeg ikke villet gjort noe av det!!!! Det er en grunn til at det er ulovlig!!!

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Ikke bare som legemiddel, ville du latt en fjern lege operere deg? Eller en fjern drosjesjåfør kjøre deg, pilot fly deg osv osv?

For ett idiotisk eksempel.
Svaret e selvfølgeligt NEI, på lige linja som eg ikkje hadde latt någen som va påvirka av alkohol gjort det!

Har blitt tatovert av ein som va fjerne derimot.. den blei kjempebra.

ORIGINAL: Kidada

Hvordan kan du vite om legen som opererer deg, eller drosjesåførern som kjører deg eller piloten som flyr, har drukket øl? Eller festa dagen før og er bakfulle?

Vel, man kan be dem blåse i alkometer da, om man er skeptisk... [;)]

Hvordan kan du vite om legen som opererer deg, eller drosjesåførern som kjører deg eller piloten som flyr, har drukket øl? Eller festa dagen før og er bakfulle?

Så det ville du bedt legen om??[8D]
Eller sjåføren eller piloten??

Tror du har like lite kontroll på om noen har drukket, som om noen har røyka.. Dessverre.. Man kan aldri vite med noen av delene...

KAnskje de har alkosperre på fly?? [8D] hehe

På skalpell og operasjonstue også da eller? [8D][8D]

Nei...
Men noen leger går jo på flere skift og lange skift, så er litt skummelt med tanke på at de kan være stuptrøtte i "gjerningsøyenlikket".

Nei...
Men noen leger går jo på flere skift og lange skift, så er litt skummelt med tanke på at de kan være stuptrøtte i "gjerningsøyenlikket".

Ja, tror man har få garantier uansett hvordan man snur på det..
Om de har drukket, røyka, er trøtte eller you name it..

Men betyr ikke at jeg synes hasj skulle vært lovlig for hvermansen..

Av en eller annen grunn ser jeg for meg at den rusen er verre i gitte situasjoner enn evt bakfullhet.

Nei...

Ja, tror man har få garantier uansett hvordan man snur på det..
Om de har drukket, røyka, er trøtte eller you name it..

Men betyr ikke at jeg synes hasj skulle vært lovlig for hvermansen..

Av en eller annen grunn ser jeg for meg at den rusen er verre i gitte situasjoner en evt bakfullhet.

Tror alt kommer an på mengder og stoffet..
Men jeg har ikke inngånde peil på dette, så skal ikke uttale meg jeg altså.

Man vet jo alkoholprosenten i øl, vin, sprit osv. Vanskeligere å vite hasjens renhet tipper jeg... [&:]

ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Kanskje teit sammenligning,men jeg ville ikke ha drukket øl før jeg satt meg bak rattet.
Så,forhåpdentligvis så ville vel folk ha ventet,på samme måte som ved øl drikking [:)]

Men er jo snakk om LITT lenger tid før hasj er ute av systemet enn alkohol[8D] Snakk om uker i forhold[;)]

Rusen går ut før[;)]

Røyker du en gang og aldri mer ja... men THC lagrer seg i fettvevet og derfor blir det mer ustabilt og man har IKKE kontroll!!!

Rusen e ude av kroppen innen 24 timer.

Kall meg uvitende, men er ikke hasjrus mer uberegnelig enn alkoholrus?

uvitende [;)]

I barnehagen hvor barna mine gikk, ble de skikkelig lei meg! For jeg ba de blåse i alkometeret (jeg alltid har i veska) hver eneste morgen
Hvem er det som har med et sånt overalt for å teste alle rundt seg?

Back
Topp