HVIS facebook legger ned....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Hva hadde det gjort med din hverdag??

ikke en ting...

å herregud... klarer ikke tenke på det.....[:(][:(] noe så grusomt!!!! livet mitt ville ikke hatt noen mening lenger...[:(][:(]  Å HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!!

mer sex på mannen[8D]

ORIGINAL: Ripley

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jeg må jo høste farmen min!

det var det jeg tenkte også....

frontierville'en min....

jeg skal jo mate grisene i dag....

Jeg hadde fått gjort mere på masteren min/per dag. Og kanskje sluppet 15 timers dager den siste måneden... Hmmm... Hva venter de på, egentlig? Legg ned facebook! Så kan de heller åpne igjen i april når jeg er ferdig.

jeg skulle ha klart meg uten fb. trur abstinensene har vært værre om bv ha lagt ned[8D]

harre nok mistet den lille kontakten som er med enkelte bekjente rundt om i landet, som jeg bare snakker med via FB, ellers så hadde det blitt mindre kontakt med familie osm bor langt borte, da alt er så mye enklere med FB siden jeg har alle på en plass.

Da hadde jeg måttet dratt i besøk til folk for å høre hva de gjør på [8D]

Litt krise hadde det vært, ja...

Nå som jeg ammer, er jeg ooooooooooofte inne med iPhonen, ja... [;)]
Ha'kke noe annet å gjøre, lissom.. [8|]

Har ikke FB, så antagelig ingenting. Men mulig jeg brått hadde fått flere teksmeldinger/lelefoner fra venner som ikke lenger hadde FB heller og som sjekket telefonlista si og kom på at jeg eksisterer[8D] 

ORIGINAL: Jente09Spire11

harre nok mistet den lille kontakten som er med enkelte bekjente rundt om i landet, som jeg bare snakker med via FB, ellers så hadde det blitt mindre kontakt med familie osm bor langt borte, da alt er så mye enklere med FB siden jeg har alle på en plass.

Samme her. Det er mange gamle kjente jeg følger på FB og det er koselig å se hvordan det går med alle[:)]

Men jeg hadde nok overlevd det også[:D]

Siden jeg går hjemme hele dagene uten noe liv, så hadde det vært litt krise [&o][8D]

Tror mobilregnignen ville steget[8|][8D]

ORIGINAL: Gollemor

Hehe[8D][;)]

Jeg hadde vel hengt ENDA mer på bv da[&o] eller skaffet meg et liv[:-]

Back
Topp