Hvis dykk er forlova...?

Annishjen

Betatt av forumet
Kortid vart de forlova? Syns du/de at det var for tidlige/seint eller akuratt passe?

vi hadde været sammen i nesten 2 år..gifter oss til sommeren, da har vi vært sammen i nesten 3 år!

Tre dager etter at vår andre datter ble født, 2,5 år etter at vi ble kjærester! [X(][:D] ..akkurat passe!

Det gnistra såpass mellom meg og sambo at vi forlova oss etter bare 6 uker..Nå har vi vært forlova i 3 år og har en liten gutt på 7 mnd..

[:)]Vi forlovet oss på nyttårsaften i 1993. Da var eldstemann 4,5 mnt gammel og vi hadde vært samboere siden høsten 1990. Jeg nektet å gifte meg før eldstemann var gammel nok til å være brudesvenn ,så vi giftet oss i juni 1996.

Vi forlovet oss etter fire mnd.

Det var helt passelig i vårt tilfelle.

Jeg hadde hatt lange forhold før uten å en gang tenke tanken på forlovelse, men denne gangen var det bare helt rett. Skal sies at vi har fått to barn og har gifta oss - ila. de tre årene vi har vært sammen [:)]

Min  mann fridde på femårsdagen vår. Det kunne forsåvidt godt vørt gjort før, men det var helt passe for oss. Vi flytta sammen etter bare et halvår, så vi "levde i synd" en stund da. Men på femårsdagen fridde han altså, og 1 år og 2 dager senere giftet vi oss. Guttungen ble født et drøyt år senere.  (men det kom ikke av at vi ventet til vi var gift da, vi hadde prøvd i rundt et år da han fridde...)

Forlovet oss etter 4,5 år som kjærester og når vi gifter oss har vi vært sammen i 8 år.. Skulle kanksje ønske at vi giftet oss raskere etter forlovelsen men har heller prioritert å gjøre ferdig utdannelsen min og kjøpe oss bolig osv.. Så har ventet til vi har råd til drømmebryllupet[:)]

Ei tror vi ble forlova etter å ha vør sammen i 2-3 år, husker ikke og kan ikke skjekke hell, for ringen ble klipt i stykker og forsvant etter ulykka!![8D]

Forlova oss etter 1 år sammen...
Gifter oss til sommeren, da har vi vært sammen i 5 år.......

Vi har nettopp forlovet oss.
Vært sammen i 3,5 år...

Kunne godt kommet for 2år siden for min del, men vi har vært opptatt med og produsere barn(2stk)[;)]

Vi forlova oss da vi hadde vært sammen 6mnd...

Gifta oss da vi hadde vært sammen 3 år og 3 mnd...

Og vi er fornøyd med det... [:)]

Nå er jo jeg separert, snart skilt, men:
Vi var sammen i litt over 3 år da han fridde - var helt passe. Snakket om å gifte oss sommeren etter (litt over et år), men på grunn av penger, søster som studerte i utlandet m.m. ble det bryllup våren 2 år etter.

ORIGINAL: janett85

Det gnistra såpass mellom meg og sambo at vi forlova oss etter bare 6 uker..Nå har vi vært forlova i 3 år og har en liten gutt på 7 mnd..

Oi.. æ og kjæresten har vært ilag i 6 uker i dag.. Kunne ikkje tenke mæ no forlovelse enda..hehehe..

Jeg fridde til han i juni,da vi hadde vært sammen i 7,5 år. Syns det var på tide da ja![8D]Men kunne egentlig tidligst forlovet oss i fjor i og med at vi ønsker å gifte oss innen et år etter forlovelse.Og jeg ble først ferdig å studere i år[:)]

ORIGINAL: MsDominO!

jeg og sambo forlovet oss da hadde vi vært sammen et år...
for oss var det passe da.....

Samme her. [:)]

forlova oss i sommer - da hadde vi vært sammen i 2 år - og gifta oss for ei uke siden [:D]

Back
Topp