Hvis du

Ny bil til meg og resten av lydanlegget sambo ønsker seg :-) og så hadde jeg spart resten og brukt det som månedslønn så lenge det rekker, siden jeg ikke har jobb per dags dato...

BV app

Hus!!! Alle husene jeg ser på om dagen er akkurat litt for dyre :(

Ny seng, og det vi mangler til Lillegull :) Ellers ville jeg spandert noe fint på mamma, og satt mye av pengene på sparekonto :)

Bygd meg hus, vil ha alt på en og samme plan og ikke sånn som vi har nu. Hadde sikkert trengt mer enn 1 million da! :p

En leilighet til utleie ;)

:))

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Evt en mas

Hadde brukt noe til en ferie, og resten tror jeg ville ha brukt til livsopphold i tre år og tatt en utdannelse uten å ha lån etterpå ;) det er drømmen det ;) har stort nok hus og nok biler ( har en egen raskbil, en familiebil og en veteranbil, pluss gubbens firmabil, og to bilcrossbobler på tomta vår) så utdannelse er det eneste jeg ville brukt penger på ;P

Nå til dags gjør ikke en million så stor forskjell i mine øyne. Alt er så dyrt. Men ville nok kjøpt meg drømmebilen :-)

Ville betalt ned på lånet vårt... Ville gjerne spandert på meg og kjæresten en ordentlig ferietur til et romantisk sted..

Back
Topp