Hvis du..

Conte§§a

Gift med forumet
Kunne velge mellom alle yrker som finnes, og ser bort ifra status,lønn,ytdanning osv..

Hva ville du vært?[:)]

Skriv gjerne hva dere gjør nå også[:)]

Jeg ville jobbet på et barnehjem, enten i norge eller utlandet..

eller barnesykepleier eller jordmor[:)]

Er førskolelærer

Det eg er nå; Sykepleier [:)] eller lege [:)]

Arbeidet med menesker med funksjonshemmning[:)]
Livsglade og hærlige mennesker[;)]

da ville jeg ha jobbet på et senter for barn med spesielle behov. Eller barn som har vært utsatt for ting de ikke skulle ha blitt utsatt for.

Jeg er førskoleærer av yrke så skal ikke se vekk i fra at det kan skje.

Da ville jeg vært sykepleier [:)] i dag er jeg førskolelærer [:)]

ORIGINAL: Lolodi

Da ville jeg vært dyrepasser i dyrepark. Der jeg hører hjemme [8D]

Hoho, ja, det ville jeg og. Vet ikke om du mente det jeg, men det skulle jeg gjerne vært!

ORIGINAL: bøllefrøet mitt

Arbeidet med menesker med funksjonshemmning[:)]
Livsglade og hærlige mennesker[;)]

Jeg er vernepleier og jobber i et bofellesskap med mennesker med ulike funksjonshemminger i alderen 4-30 år! En helt fantastisk jobb!!

Men skulle jeg ha jobbet med noe annet, ville det vært frivillighetsarbeid med mødre og barn i Afrika en plass! [:D]

Har lenge hatt lyst å jobbe i barnehage [:)]

Nå er jeg fryseansvarlig/kassedame på rema 1000

ORIGINAL: Lolodi

Da ville jeg vært dyrepasser i dyrepark. Der jeg hører hjemme [8D]

Samme her.

Hadde jeg hatt et snev av kreativitet, så hadde jeg ville blitt designer e.l. Jeg ville gjerne ha jobbet i tv-programmet Extreme home makeover, vært designer der. For det første får man virkelig utfolde sin kreativitet og ikke minst hjulpet familier som virkelig trenger det! Så får man jo også møte en haug med herlige mennesker [:D]

Nå jobber jeg som omsorgsarbeider/bonde.

Er helsesekretær, men kunne godt tenkt meg til å jobbe som sekretær en annen plass enn på sykehuset...Og noe som er bedre betalt[8D]

Delfin trener[:)]
Er utdannet omsorgsarbeider og regnskapskonsulent. Jobber med regnskap.

Ville jobbet innen barnevernet[:)]

Er utdannet innen reiseliv og service,men jobber på Vinmonopolet[:D]
Skulle ønske jeg kunne få en 8-16 jobb etterhvert,får se hva som skjer framover....

jeg ville vært travtrener, og proffrytter innen montèsporten. jobber med saken!:)

Back
Topp