hvis du vil ha tighte bukser

Phoebee

Elsker forumet
Jeg kjøpte meg to dongeribukser, som istedenfor vanlig "øverstedel" hadde strekk der..og ikke var altfor stram oppe.. HELT PERFEKT for gravide..selv om d var vanlige bukser. (ikke gravidbukser) Det var på KappAhl. De er ordentlig tighte rundt føtter og lår og ikke minst rompe..hehe, og så strekkbar med magen..jeg bare brettet de ned en gang, slik at de så fint under magen. Så blir vel å vare en stund i graviditeten. Får jo ikke igjen vanlige bukser så. :)
Skal ikke si de passer på de siste tiden før fødseln, for da utvider man seg jo gjerne rundt bekkenet og rompa også..men tror de vil holde lenge. Følte meg ordentli fresh i dag da jeg sprader rundt i tight bukse. Følte meg "fin-gravid". :)

Så slipper jeg å gå rundt i bare vide bukser og joggebukse (selv om d er knallgodt d også).

Takk for tips[:)] kanskje jeg får ta meg en tur på kappahl[:)] føler meg så mye mer vel i litt tighte bukser altså.. kjøpte et par mamma bukser i forrige svangerskap, de så bra ut i 10 min-etter det så det ut som om jeg hadde lånt samboerens bukser.. utvidet seg jo 2 str[:'(]

[:)]

høres ut som en super bukse[:D] synd jeg ikke visste om det i går[8D]

Hallo, her må vi få se BILDEEEEE[:D][:D]

ORIGINAL: TouchOfVanilla

[:D] neeej....tør ikke d. hihi

ORIGINAL: Phoebee

Kom åån..:) kan omså legge buksa på gulvet å ta bilde[:D][:D]

ORIGINAL: Phoebee

Kom åån..:) kan omså legge buksa på gulvet å ta bilde[:D][:D]

blir vanskeli når eg har den på..[8|] [:D]
Nei du får ta turen sjøl og se. [;)]

Kjempeflott tips! De skal jeg ta en tur å se på.

eg har ikkje funne mammabukser som e fine, så då laga eg meg rett og slett nåken sjøl!
Kjøpte nåken tights, spretta opp øverst og tok vekk strikken. Sydde så på elastisk stoff som gjekk over magen, og festa så strikken på igjen heilt øverst.. Kjempebehagelig!!!

Jeg er så drit kresen på bukser. De må sitte "spot on" på rumpa.

Så jeg sliter skikkelig med å kjøpe gravidbukser. Så foreløpig går det i tights og de gamle buksene mine passer heldigvis enda enn så lenge.

Men utrolig deilig å finne noe man føler seg fresh i.

Var og så på den for en stund siden, men jeg synes den var kjempe stygg jeg da...[8D]

Takk for flott tips! :) [:D] Liker, liker :D

bruker bare ola tights og vanlig tights for tiden jeg, måtte droppe vanlige bukser :P

ORIGINAL: Diddij

Var og så på den for en stund siden, men jeg synes den var kjempe stygg jeg da...[8D]

jeg bruker lange topper som regel og da er de veldig fine. (Syns jeg da) De med knapper nede med foten. Ser da ut som vanlig trang bukse. Men alle har vel forskjellig smak. [;)]

Back
Topp