Phoebee
Elsker forumet
Jeg kjøpte meg to dongeribukser, som istedenfor vanlig "øverstedel" hadde strekk der..og ikke var altfor stram oppe.. HELT PERFEKT for gravide..selv om d var vanlige bukser. (ikke gravidbukser) Det var på KappAhl. De er ordentlig tighte rundt føtter og lår og ikke minst rompe..hehe, og så strekkbar med magen..jeg bare brettet de ned en gang, slik at de så fint under magen. Så blir vel å vare en stund i graviditeten. Får jo ikke igjen vanlige bukser så. :)
Skal ikke si de passer på de siste tiden før fødseln, for da utvider man seg jo gjerne rundt bekkenet og rompa også..men tror de vil holde lenge. Følte meg ordentli fresh i dag da jeg sprader rundt i tight bukse. Følte meg "fin-gravid". :)
Så slipper jeg å gå rundt i bare vide bukser og joggebukse (selv om d er knallgodt d også).
Skal ikke si de passer på de siste tiden før fødseln, for da utvider man seg jo gjerne rundt bekkenet og rompa også..men tror de vil holde lenge. Følte meg ordentli fresh i dag da jeg sprader rundt i tight bukse. Følte meg "fin-gravid". :)
Så slipper jeg å gå rundt i bare vide bukser og joggebukse (selv om d er knallgodt d også).
De skal jeg ta en tur å se på.