.....
Uten tilgang på ferkst vann.
Ville du drukket din egen urin for å overleve?
Int program på nrk2 (nettopp slutt)
Uten tilgang på ferkst vann.
Ville du drukket din egen urin for å overleve?
Int program på nrk2 (nettopp slutt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigFor å overleve? JA! Det tror jeg definitivt! Overlevelsesinstinktet er rimelig sterkt... Uansett hvor ekkelt det er!
Nei, var ikke han. Aner ikke hva programmet het, for det sto på og var nesten ferdig da jeg kom ut fra storebror.har du sett på han som driv i ørkenen??? for jeg så på en som destillerte urin for ei stund sia
Og ja det hadde jeg helt sikkert gjort for å overleve(men tanken er utrolig ekkel
)
Phu, da slipper bi heldigvis å vurdere det!Det som ble resultatet var at på en øde øy så vil urinen bli så konsentrert at man mest sannsynlig ville begynne å spy eller få diare, så da er man like langt
Da ville man uansett ikke overlevd så lenge
Så sikkert like greit å la være![]()
SignererFor å overleve? JA! Det tror jeg definitivt! Overlevelsesinstinktet er rimelig sterkt... Uansett hvor ekkelt det er!
Greit å vite for da trenger man ikke prøve.....Det som ble resultatet var at på en øde øy så vil urinen bli så konsentrert at man mest sannsynlig ville begynne å spy eller få diare, så da er man like langt
Da ville man uansett ikke overlevd så lenge
Så sikkert like greit å la være![]()