Hvis du var en mann for en dag..

Cinnamon*

Gift med forumet
Ville du da hatt sex med deg...?
Altså, med den kvinnen du er til vanlig..

Haha, nei [8D]

Hvis jeg var mann for en dag ville jeg tatt meg en kjapp en i dusjen (bare for å prøve hvordan det var), og fikset alt som skal fikses i huset som mannen i sin nåværende form ikke gidder og som jeg irriterer meg over.

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Nei, SÅ desperat er jeg jaggu meg ikke! [:D]

Signerer på det sterkeste

Absolutt! Hadde vært kjekt å føle fra andre siden også[8D]

jeg hadde neppe fått'n opp, men skulle gjerne likt å testa meg selv altså, bare for å få et ærlig svar på hvordan jeg egentlig er. måtte naturligvis testa ei til, for å ha noe å sammenligne med [8D]

ORIGINAL: inamaria

jeg hadde neppe fått'n opp, men skulle gjerne likt å testa meg selv altså, bare for å få et ærlig svar på hvordan jeg egentlig er. måtte naturligvis testa ei til, for å ha noe å sammenligne med [8D]

Signerer[:)]

HAHA for ett spørsmål. Men seriøst det vet jeg ikke. Men tviler vell på at jeg hadde fått den opp av å prøve meg på meg selv egentlig[:-]

Haha..

Ja, det er mye rart en gravid kvinne kan lure på en tirsdag kveld!

Nei!

tror det, men skulle runka og sjekkaut hvordan det er også, hehe

ORIGINAL: Kattekvinnen

Heh, jeg er vel ikke den jeg hadde lagt meg etter først for å si det sånn..[8D]

ORIGINAL: Kougra

Haha, nei [8D]

Hvis jeg var mann for en dag ville jeg tatt meg en kjapp en i dusjen (bare for å prøve hvordan det var), og fikset alt som skal fikses i huset som mannen i sin nåværende form ikke gidder og som jeg irriterer meg over.

Neppe![:-]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Heh, jeg er vel ikke den jeg hadde lagt meg etter først for å si det sånn..[8D]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Nei, SÅ desperat er jeg jaggu meg ikke! [:D]

ORIGINAL: Viola92

HAHA for ett spørsmål. Men seriøst det vet jeg ikke. Men tviler vell på at jeg hadde fått den opp av å prøve meg på meg selv egentlig[:-]

Hehe tror nok dokker hadde fort lært at den styrte seg selv, så hadde ikke vert. Noe problem det:p

Back
Topp