hvis du vant i lotto

90

Elsker forumet
å du måtte kjøpe ett ferdig bygd hus, hvilket ville du valgt da?

en slags "lek" jeg å sambo pleier å "leke" noen ganger når vi føler for å drømme oss bort litt.

Jeg liker meg her på korset så jeg valgte dette:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=20176506&sid=xz15ogdq77Do541453

Ikke så veldig pga huset, men pga tomten å alle mulighetene det tilbyr både med utleie osv.

Hvilket ville du valgt?[:)]

Jeg hadde fått en ferdighusprodusent til å komme å sette opp drømmehuset mitt[:)]

hehe :P jo men da er halve morroa med å cruise å drømme seg bort på finn.no borte (evt andre nettsider da) :p

ORIGINAL: Cecilie90

hehe :P jo men da er halve morroa med å cruise å drømme seg bort på finn.no borte (evt andre nettsider da) :p

Joa, men er sær jeg, finne aldri DET huset ferdigbygd på rette plassen jeg...[8D]

Det ferdigbygde huset er faktisk en gård som står å forfaller.  Hvis de som eide den fikk den rette prisen ville de kanskje ha solgt? Er nydelig der, men mest en drøm med andre ord[:D]

Jeg drømmer ikke om hus jeg, min drøm er en bygårds leilighet av det virkelig klassiske slaget, hvor stuene ligger på rad og rekke, hvor kjøkkenet har har spiskamer/pikerom og det er høyt under taket. Struktatur i taket og langs listene, høye og dype vinduer gjerne dobble og selvsagt peis da [:)]
Leiligheten skulle vært inntedet litt chabby chic, ja det er deilig å ha drømmer dere [:D]

Hadde nok blitt i florida el no [:D]

Back
Topp