Hvis du vant en million kroner i dag

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Hvis du vant en million kroner i dag, hva hadde du brukt dem til?

Jeg er så kjedelig at jeg hadde brukt dem til å betale ned resten av bilen. Etterpå hadde jeg pusset opp huset ferdig sånn som JEG vil ha det, og puttet det som eventuelt var igjen inn i huslånet.

Jeg hadde kjøpt en helt ny bil av samme type vi har, og sørget for å få med det utstyret jeg føler vi mangler i dag også hadde jeg satt resten på huslånet sånn at vi betaler litt mindre og jeg dermed kan jobbe litt mindre:-)

Jeg hadde nok betalt ned billånet, og kjøpt en bil ala den vi har nå, og dratt med mann og barn til Thailand eller Australia, resten hadde gått inn på sparekonto :)

Jeg hadde nok betalt ned billånet, og kjøpt en bil ala den vi har nå, og dratt med mann og barn til Thailand eller Australia, resten hadde gått inn på sparekonto :)
Reise hadde jeg nok ikke orket.. Var et slit den uka vi var i høstferien.. Stakkars snuppa mistet helt matlysten.. Skulle jeg dratt niemi sted skulle ungene vært hos besteforeldrene, men det er minste for liten til..

Da hadde jeg pusset opp trappegangen, skiftet ut vinduene på huset, og begynt å planlegge en real sommerfest med familie/venner :)

Thailand hørtes deilig ut! Kjenner noen som er der tre måneder i året (fruen i huset er derfra), og jeg har mang en gang lurt på å legge meg i kofferten deres.:D

Reise hadde jeg nok ikke orket.. Var et slit den uka vi var i høstferien.. Stakkars snuppa mistet helt matlysten.. Skulle jeg dratt niemi sted skulle ungene vært hos besteforeldrene, men det er minste for liten til..

Åh, stakkars :/
Hadde vært utrolig koselig å hatt med barna syns jeg, men ser den med at det er litt slitsomt også når di er så små..
Jeg og mannen planlegger sydentur, men det blir neste sommer uten barn :)

Thailand hørtes deilig ut! Kjenner noen som er der tre måneder i året (fruen i huset er derfra), og jeg har mang en gang lurt på å legge meg i kofferten deres.:D

Ja, var 3 uker i Thailand i månedskifte juni/juli 2011, var 3 herlige uker, eneste minuset er at det tar så lang tid å reise dit :)

Ja, var 3 uker i Thailand i månedskifte juni/juli 2011, var 3 herlige uker, eneste minuset er at det tar så lang tid å reise dit :)
Hæler ikke å fly mer enn max 2-3 timer, så da hadde jeg faktisk tatt mest mulig tog selv om det går veldig lang tid:-P

Men.. Hvordan skal jeg disponere de 100.000,- jeg fikk i gave i dag? Bolig/utdanning må det være..

hei:-) jeg ville betalt studielån, bil lån, gjordt ferdig huset og shoppet ny garderobe:-)) ville nok ha slått til med ferien neste år;-)

Da hadde jeg kjøpt et hus med plass til flygel, og selvsagt et flygel også da...

Hadde nok betalt ned billånet/kjøpt et hakk større bil, betalt ned en del på huslånet og reist på ferie... Og spart litt så jeg kan være hjemme lenger med lillemor :)

En million er forresten ikke nok til et hus, men da hadde vi hatt råd til et stoort hus med det lånet vi har idag :) og ca 150 000 på flygel så er det jo suuupert! Åh får helt lyst på en million nå jeg

En million er forresten ikke nok til et hus, men da hadde vi hatt råd til et stoort hus med det lånet vi har idag :) og ca 150 000 på flygel så er det jo suuupert! Åh får helt lyst på en million nå jeg

Hadde gladelig tatt imot en jeg også!

Back
Topp