Hvis du titter innom her så...

Hjemme alene...helt alene :) Sambo og unga dro på hytta til svigers igår, mens jeg skal jobbe :( Ferie for meg også fra klokka fire på lørdag. Så i går kveld tok jeg meg en halv cider, bakte horn og slappet av. Idag er det jobb fra 11.30 til 19...prøve å få rydda en del på rommet til lillebror i kveld. Mye ull som må gås gjennom og legge bort det som er lite :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
kjedelig då:( her er det eg som har ferie 1 uke før mannen;) så han er lite fornøyd med å gå på jobb når han vet at meg og gutta har ferie;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
kjedelig då:( her er det eg som har ferie 1 uke før mannen;) så han er lite fornøyd med å gå på jobb når han vet at meg og gutta har ferie;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Litt godt med alenetid da men merker at huset er fryktelig stille og tomt :) Gleder meg veldig til jeg kommer hjem til full rulle etter jobb i morgen :) Har fått rydda og ordna en del jeg aldri rekker ellers da.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Litt godt med alenetid da men merker at huset er fryktelig stille og tomt :) Gleder meg veldig til jeg kommer hjem til full rulle etter jobb i morgen :) Har fått rydda og ordna en del jeg aldri rekker ellers da.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
hehe rart kor vi savner mas og skrik når de ikkje er der;-) hehe kos deg med ferie fra i morgen av:-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Innom før strandlivet kaller :D Er på ferie i hjembyen og er så deilig å kunne dra på stranda uten å ligge oppå "naboen", elsker sommeren enda mer da ;)
 
God sommer alle sammen :) Begynt ferie denne uka...bobiltur i morgen, hjemmekos uka etter og så Kristiansand siste uken :) Hva er deres planer?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
God sommer alle sammen :) Begynt ferie denne uka...bobiltur i morgen, hjemmekos uka etter og så Kristiansand siste uken :) Hva er deres planer?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
vi reiser en tur til kristiansand og kanskje en annen plass men det har vi ikkje bestemt oss for enno:p så sparer mannen en uke til høsten så vi kan ta en sydentur;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
vi reiser en tur til kristiansand og kanskje en annen plass men det har vi ikkje bestemt oss for enno:p så sparer mannen en uke til høsten så vi kan ta en sydentur;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sydentur frister veldig her og...men blir nok ikke før neste år :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Sydentur frister veldig her og...men blir nok ikke før neste år :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
veeldig deilig å ta en uke når alle andre er begynt på jobb igjen;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
God sommer alle sammen :) Begynt ferie denne uka...bobiltur i morgen, hjemmekos uka etter og så Kristiansand siste uken :) Hva er deres planer?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Vi har vært en uke i Danmark :D
Nå er det egentlig mest hjemmesysler (nytt tak/ beise terassen)..blir venninnecamping en helg, ellers strandturer :D


Fra appen
 
Vi har vært en uke i Danmark :D
Nå er det egentlig mest hjemmesysler (nytt tak/ beise terassen)..blir venninnecamping en helg, ellers strandturer :D


Fra appen

Så kos :) Her blir det hjemmesyssler til uka...har ett uthus som skal males slik at det blir likt som huset og så mangler det ett strøk på dukkestua :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Innom fra ferie i hjembyen :) Elsker å være her, og hater tanken på at vi snart skal tilbake til hverdagen :p Jeg ønsker å flytte tilbake hit i morra, mens sambo ser for seg et par år til i storbyen. Jeg synes det er tøft og ikke ha noen i nærheten til å passe mini, som kan hjelpe oss med henting eller ha han en time innimellom...så lurer veldig på åssen det blir når vi får en til i september. Håper sambo etterhvert ser fordelen med å ha familien like borti gata, så vi heller kan ta ferien i storbyen og bo her :)
 
Då koselig med dukkestue :)
Jeg har småtitta på noen innimellom...


Fra appen
Storesøster elsker dukkestua si...fikk den av mine foreldre til 3 årsdagen i oktober, men ble ikke satt opp før nå i vår pga snøen :) Diller med dukkene og serverer mat som bare det ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Innom fra ferie i hjembyen :) Elsker å være her, og hater tanken på at vi snart skal tilbake til hverdagen :p Jeg ønsker å flytte tilbake hit i morra, mens sambo ser for seg et par år til i storbyen. Jeg synes det er tøft og ikke ha noen i nærheten til å passe mini, som kan hjelpe oss med henting eller ha han en time innimellom...så lurer veldig på åssen det blir når vi får en til i september. Håper sambo etterhvert ser fordelen med å ha familien like borti gata, så vi heller kan ta ferien i storbyen og bo her :)

Så kjedelig å være uenige om hvor man skal bo :/ Merker hvor heldige vi er som har svigers 5min unna med bil og mine foreldre 30min unna :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Så kjedelig å være uenige om hvor man skal bo :/ Merker hvor heldige vi er som har svigers 5min unna med bil og mine foreldre 30min unna :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg var med på å flytte til Oslo pga.hans muligheter for jobb, men på den betingelsen at det var for maks fem år....det er neste sommer, men han vil ikke flytte hvis han ikke får en jobb han kan trives like godt i. Jeg har jo full forståelse for det, men samtidig er det faktisk sånn at jeg antagelig ikke ville flytta med hvis jeg visste det skulle bli mer enn fem år(type litt mer ubestemt tid) :p
Han vil også flytte hjem, så vi er enige om det altså....bare ikke enige om når ;) Jeg vil så gjerne at gutta våre skal få være masse med besteforeldrene, tanter, onkler, kusiner og fettere...er det jeg sjøl er vant til....han er liksom vant til å se familien sin litt sjeldnere :p
 
titter innom:) har alle hatt en fin helg?:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
titter innom:) har alle hatt en fin helg?:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hatt en kjempefin helg! Idag har vi vært på stranda med venner...kost oss skikkelig selv om minstemann ble litt sliten på slutten :) Kan jo ikke sove når noe skjer så ble ikke lange hvilen idag ;) Der da?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hatt en kjempefin helg! Idag har vi vært på stranda med venner...kost oss skikkelig selv om minstemann ble litt sliten på slutten :) Kan jo ikke sove når noe skjer så ble ikke lange hvilen idag ;) Der da?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
idag har vi kjørt kjørt og kjørt:p kristiansand-bergen.. er heime om 20min;) kost oss masse i Kristiansand.. dyreparken, sabeltann, bading.. ja alt de små liker;) overaska over kor gira og fornøyd lillebror var i sabeltann verden.. smilte og pekte, nynna på sabeltann melodiene:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
idag har vi kjørt kjørt og kjørt:p kristiansand-bergen.. er heime om 20min;) kost oss masse i Kristiansand.. dyreparken, sabeltann, bading.. ja alt de små liker;) overaska over kor gira og fornøyd lillebror var i sabeltann verden.. smilte og pekte, nynna på sabeltann melodiene:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Godt å komme hjem da ja :) Vi reiser til kristiansand om en uke...spent på hvor mange timer vi komme til å bruke :) Er 6 timer herifra ifølge Google maps men storesøster har akkurat slutta med bleier så ser for meg noen ekstra stopper der pluss mat osv ;) Mye folk der nå eller?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Godt å komme hjem da ja :) Vi reiser til kristiansand om en uke...spent på hvor mange timer vi komme til å bruke :) Er 6 timer herifra ifølge Google maps men storesøster har akkurat slutta med bleier så ser for meg noen ekstra stopper der pluss mat osv ;) Mye folk der nå eller?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
vi brukte 10 timer ned og 14 timer heim. skal egentlig bruke 8timer;) brukte god tid og koste oss med lekepauser. Vi har pleid å bruke mindre tid, men då har vi kjørt på natten. dagen var ikkje så populert;) skal sies at mannen er syk no og det er bare han som kan kjøre så ble ekstra mange stopp derfor og;)
var en del folk ja. men ikkje aaaaltfor mye;) wiii der svingte mannen opp innkjørselen :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp