Hvis du titter innom her så...

Omg. Inså akkurat at pjokken er fire uker i dag. Jiiiizes!! Hva skjer med tiden a?!;)

-=[herq]=-
 
Litt.. om noen gir meg noe fra venstre side, så ser eg det ikkje Fks. Men ellers har eg lært meg å se på en "ny" måte ;) har vært sånn i 8år no, så då går det seg til ;)
Er det sånn at de nærmeste stort sett husker på dette da? Eller får du støtt og stadig levert ting på den siden?
 
Omg. Inså akkurat at pjokken er fire uker i dag. Jiiiizes!! Hva skjer med tiden a?!;)

-=[herq]=-
Har jeg lurt på mange ganger om dagen. ;) men prøver å ikke verken se fremover eller bakover. Bare leve i nuet og nyte babytiden :)
 
Det skjer så mye hos oss om dagen, jeg koser meg max, men blir litt bekymra når dagene bare forsvinner... ja nå er det bare å nyyte det damer;)

-=[herq]=-
 
Så bra :) Jeg vekte gubben med ett braaak kl 10. Da takket han for at jeg var snill og lot han sove så lenge :eek::rolleyes:
Oj, hva skjer med han?? Men hadde han ikke fått med seg at du hadde prøvd å vekke han??
 
Oj, hva skjer med han?? Men hadde han ikke fått med seg at du hadde prøvd å vekke han??

Det som skjedde var at jeg spurte han igår kveld om han kunne stå opp med storesøster siden vesla var urolig og ikke kom til og sovne. Fikk da til svar "åh, trudde det var min tur og sove siden du fikk slappe av idag" ( 1,5t på ettermiddagen ).. Når storesøster kom inn i morges så sa jeg til Sambo at jeg hadde vært våken til tre og var fryktelig sliten. Han responderte med og kjefte og være sur fordi han var trøtt og storesøster masa om drikke. Så da tok jeg ho bare med meg ned. Blir forbanna når det er sånn at han aldri unner noen andre enn seg selv noe.
 
Er det sånn at de nærmeste stort sett husker på dette da? Eller får du støtt og stadig levert ting på den siden?
De fleste gjør det, ikkje alle. Men de kommer på det når eg ikkje reagerer. Er også litt sær på kor eg sitter meg. For at eg skal se alle samtidig ;)
 
Burugla; fikk du sove idag?
Snippogsnapp; det skjønner jeg jo godt. Men kan jo ikke være noe problem når du er så obs på det selv.
 
Burugla; fikk du sove idag?
Snippogsnapp; det skjønner jeg jo godt. Men kan jo ikke være noe problem når du er så obs på det selv.

Ja det gjorde jeg faktisk! :) trengte ikke og vekke han på morgenen engang! :eek:
 
Da har gutten lagt sæ for natta;-) har gått utrolig bra med siste mating kl 7;-) Natt 1 våkna han kl 2, natt 2 kl 3 og inatt kl 4:) Må si æ e imponert over hanj. Så lurer på kos d blir denne natta;-) Så etter mating er vi oppe kl 7 igjen og da er det morgen;-)
Må sies at han spis masse på dagtid. Spiser over literen hver dag;-) hehe
 
Da har gutten lagt sæ for natta;-) har gått utrolig bra med siste mating kl 7;-) Natt 1 våkna han kl 2, natt 2 kl 3 og inatt kl 4:) Må si æ e imponert over hanj. Så lurer på kos d blir denne natta;-) Så etter mating er vi oppe kl 7 igjen og da er det morgen;-)
Må sies at han spis masse på dagtid. Spiser over literen hver dag;-) hehe
Her er hunvåken enda.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Her er hunvåken enda.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Såpass ja:) Når tar hu kvelden da? Min har liksom regulert d sjøl;-)
 
Han imponerer! :p Hehe.

Her har mannen begynt på jobb igjen.

Hvordan går det? :) Min er sykemeldt pga en skade i armen så han er hjemme. Venter på operasjon. Han har alt vært sykemeldt 4 mnd pga venting på mr, henvisning og behandligstid. Fikk time til undersøkelse og må nå vente fire mnd på ny time for og undersøke om øvelsene har gitt noe effekt. Legen trudde derimot det kom til og bli operasjon, så skjønner ikke hvorfor han må prøve øvelser :mad::mad:
Etter operasjonen regner dem minimum 6 mnd på og komme seg skikkelig. Herregud!!! (Engasjerer meg veeeldig her, blir rasegal av og tenke på det.. )
 
en eller annen gang mellom 22-23...sover da til 6-7 før første amming:
Det e jo kjempebra;-) Gir mme æ siden æ itj hadde noe sjøl;-( Men av og til e æ gla for det, for hanj har en voldsom appetitt:) hehe.
 
Det e jo kjempebra;-) Gir mme æ siden æ itj hadde noe sjøl;-( Men av og til e æ gla for det, for hanj har en voldsom appetitt:) hehe.
Bare mm her,men hun tar igjen ammingen om ettermiddagen/kvelden,da er det amming i ett:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp