Hvis du titter innom her så...

Tror jeg kan få gjøre mye, men at grensa går med rosa sutt altså. :p her går rosa og blått om hverandre. Jeg gidder ikke stresse med det. :)
Skjønner eg ;) er jo ikkje akkurat dåps dagen, når aaaalle skal ta bilde;)
 
Alle i seng. Beina på bordet! :D
 
Hvor gamle er barna?

Her ammes det, så skal jeg på butikken.
Snart 16, 12, snart 3, 2 i høst og minsten på 7 uker:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
No er det natta her:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Snart 16, 12, snart 3, 2 i høst og minsten på 7 uker:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
De tre minste får mye glede av hverandre iallfall. Hvilke reaksjoner fikk du på å vente nr 5? Jeg fikk liksom nok reaksjoner her. ;) jeg synes det er koselig med en flokk med barn jeg :)
 
Snart 16, 12, snart 3, 2 i høst og minsten på 7 uker:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Første jeg tenkte var; wow! Det er utrolig tøft gjort! Og egentlig ganske tette de tre siste. Gamle sjefen min har fire, driver da egen salong i tillegg. Noen av dere er bare laget for unga ;-) koselig :)
 
Første jeg tenkte var; wow! Det er utrolig tøft gjort! Og egentlig ganske tette de tre siste. Gamle sjefen min har fire, driver da egen salong i tillegg. Noen av dere er bare laget for unga ;-) koselig :)
Jeg vet jo ikke hvordan det blir etter permisjon denne gangen. Men jeg har jo også en "haug" av unger. Fire barn fra seks år og nedover. :p men jeg har jo først to tette og så laaang pause før det kom tvillinger. ;) men fore barn før tretti er jo bra det. :p hihi.
Men de siste tre var så tette så det må jo være mest "heavy". Tenk hvis hun hadde fått tvillinger på tampen der :p
 
Jeg vet jo ikke hvordan det blir etter permisjon denne gangen. Men jeg har jo også en "haug" av unger. Fire barn fra seks år og nedover. :p men jeg har jo først to tette og så laaang pause før det kom tvillinger. ;) men fore barn før tretti er jo bra det. :p hihi.
Men de siste tre var så tette så det må jo være mest "heavy". Tenk hvis hun hadde fått tvillinger på tampen der :p

Du må være fornøyd med den rekka ;-) ja, hoho..! Da snakker vi heavey om det kom tvillinger siste gangen. Men er tøft av deg også! :) går alt bra?
 
De tre minste får mye glede av hverandre iallfall. Hvilke reaksjoner fikk du på å vente nr 5? Jeg fikk liksom nok reaksjoner her. ;) jeg synes det er koselig med en flokk med barn jeg :)
Var noen rare blikk da jeg ble gravid med nr fem og folk fikk høre det,men bare å heve seg over det,de fleste sier at jeg er tøff:)
Ja blir nok både glede,krangling,slossing og masse kjærlighet mellom de,ser allerede at de to eldste jentene(13mnd mellom) er veldig avhengig av hverandre allerede:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp