Hvis du titter innom her så...

HopeAndLove

Gift med forumet
jentene i juni13
Så må du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som posta!

Genialt, her kan det bli snakk om litt av hvert :) En ypperlig mulighet til å bli bedre kjent! Tok denne ideen fra juni-forumet :)
 
Jeg kan jo begynne :)
Her er det ammetid! Men må ta et bleieskift mellom for fysj som det lukter ;-)
 
Her er det litt mat før pumping, mating, skifting og soving (hvis ikke gubben melder seg frivillig til det siste) :p Guttungen finner ikke roen, så mye liv!
 
Her sover alle de herlige små og jeg sitter å nyter en kopp te og stillheten:)
Snart i seng jeg og kjenner jeg,men er så godt å sitte her når alle andre sover:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Mine små sover også + sambo. Lurer på å legge meg, men etter mine beregninger så våkner lillemann for mat om ikke så lenge. Kanskje jeg venter :p
 
Mine små sover også + sambo. Lurer på å legge meg, men etter mine beregninger så våkner lillemann for mat om ikke så lenge. Kanskje jeg venter :p
Er vel da han sover viss du venter:)
Lurer på å gå i dusjen jeg no.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Er vel da han sover viss du venter:)
Lurer på å gå i dusjen jeg no.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Ja! Samme problemstilling hver kveld. hehehe. Liker noen timer for meg selv foran tv'en. :D Legger han ca i 22 tiden, og da bruker han å våkne for mat 01-02 en plass. Bruker å legge meg da han har fått. Litt kjipt å akkurat sovne før han skal ha mat. Kunne jo lagt meg tidligere, menmen. Hardt å forandre et B-menneske :D
 
Ja! Samme problemstilling hver kveld. hehehe. Liker noen timer for meg selv foran tv'en. :D Legger han ca i 22 tiden, og da bruker han å våkne for mat 01-02 en plass. Bruker å legge meg da han har fått. Litt kjipt å akkurat sovne før han skal ha mat. Kunne jo lagt meg tidligere, menmen. Hardt å forandre et B-menneske :D
Hehe sånn er eg og. Har eg ikkje sovna i halv 1 tiden så koffor ikkje bare vente. ;)
 
Hehe sånn er eg og. Har eg ikkje sovna i halv 1 tiden så koffor ikkje bare vente. ;)

Disse timene er jo hellige. INGENTING er som å slenge føttene på bordet etter begge ungene er i seng ;) Som regel går det noen timer med lille etter største er lagt. Blir ofte 22-23 før han er stelt og lagt + litt smårydding etter dagen er gjort. Da er det å finne noe på tv, finne et iskaldt glass pepsi max og sjekke BV. Fantastisk :D
 
Disse timene er jo hellige. INGENTING er som å slenge føttene på bordet etter begge ungene er i seng ;) Som regel går det noen timer med lille etter største er lagt. Blir ofte 22-23 før han er stelt og lagt + litt smårydding etter dagen er gjort. Da er det å finne noe på tv, finne et iskaldt glass pepsi max og sjekke BV. Fantastisk :D
Det er godt ja ;) men ser ut som han har tenkt å sove til 4 i natt (matet han i 12 tiden men det hadde jo eg glemt. Altfor spennende på tv:p eller ammetåke? Hehe får hyve meg te køys tenker eg ;) god natt :)
 
Ammetid. Nesten sovet fire timer, da lager jeg litt JUBELTRÅD også da:):):) wiiiiiii!!!!...zzzzzzzzzz..... natta!

-=[herq]=-
 
Det er godt ja ;) men ser ut som han har tenkt å sove til 4 i natt (matet han i 12 tiden men det hadde jo eg glemt. Altfor spennende på tv:p eller ammetåke? Hehe får hyve meg te køys tenker eg ;) god natt :)
Ja, lurt. Her våknet han på slaget 3t etter jeg at jeg la han ;) innebygd alarm!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Første amming 0130, og andre 04. Syns 2,5 time mellom er lite på natta altså.. zzzzzzzz :/

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Her er det mat nå :) ho sov ikke like lenge som i går men 6 timer er jo egentlig helt fantastisk det også :) ( ho hadde 7 i går )
 
Ja, lurt. Her våknet han på slaget 3t etter jeg at jeg la han ;) innebygd alarm!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Syns du kunne fått sove lengre ;) her våknet han ikkje før 5 ;) mekkespreng på begge bryst. Og pumpen er skitten :/ vekk kasta melk som går rett i hånkle :p
 
Back
Topp