Hvis du titter innom her så...

En tråd i 'Mai 2013' startet av HopeAndLove, 23 Jun 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tante Catti Elsker forumet MAI 2013

Vi var både på 6 ukers kontroll og maijente treff i går. Kjempekjekke jenter med søte babyer, og lillesøster bikket akkurat 4 kg :)
    i dag har vi hatt sovedag, for lillesøster ville ikke sove i natt/morges. Deilig med 21 gr ute også btw!

• Liker Liker x 1
  2. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Idag er det hyttetur :-D var på kontroll igår og da veide gutten 5320! Næringsvett på'n :p

*surrer på telefonen*

• Liker Liker x 1
  3. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Idag blir det innover igjen,skal kjøpe maling til huset:)
    Så håper på fint vær,så vi kan få malt huset før vi skal på ferie om 3 uker:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

4. HopeAndLove Gift med forumet jentene i juni13

Her går turen til "byen" i dag. Underlivet skal på etterkontroll og skattepengene kom med en lapp det stod; kjøp deg ny mobil! ;-) haha

• Liker Liker x 2
  5. MammasLilleKnøtt Glad i forumet

Idag er lillegutt 7 uker og har bekket 6 kg på vekta;-) Stor gutt ja;-)
    Ellers så har han vært rolig til nå idag med en del soving;-) Husarbe e ferdig og kose mæ med tven;-)

• Liker Liker x 1
  6. MoMsa Juni's 2o13 skravleglade MAI 2013 jentene i juni13 VIP

Jeg fikk også den beskjeden. Bare jeg får igjen 112,- så vet ikke hvor langt jeg kommer. Men fikk da jukset meg til en mobil likevel. :p

• Liker Liker x 1
  7. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

Vært på shopping vi :D skulle egentlig bare ha noen nye klær til lillebror. Men mannen og storebror endte jo opp med like masse ;)

Og som om ikkje vi har brukt nok penger har storebror forstått at de fleste foreldre har 2 biler. Så det ville han at vi og sku ha. Eg prøvde å forklare at eg aldri kommer til å kjøre bil, så vi trenger bare 1. Då sier han så fint at jammen vi kan jo ha 2 sånn at eg kan velge ka bil pappa skal kjøre meg i bhg med :p Hihi

• Liker Liker x 1
  8. MoMsa Juni's 2o13 skravleglade MAI 2013 jentene i juni13 VIP

Hehe, storebror har skjønt det. ;)
    Har du ikke lappen?

9. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Da er det natta:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

10. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

Nei :( får den aldri heller :( mistet venstre sidesyn på begge øynene.. Så har "2 halve øyne"

11. HopeAndLove Gift med forumet jentene i juni13

Så bra da! :) jeg fikk ikke tak i jeg... Har chess, så tenkte å kjøpe uten abm. Og operatørlåst samsung s4.. Det var lettere sagt enn gjort gitt! Nærmeste jeg kom var å reservere en på ellkjop som i beste fall kom på onsdag... :-/ hva kjøpte du?
    Men da jeg kom hjem hadde samboeren kjøpt en jakke fra moods of norway jeg har sikla på lenge! :-D jippi!

12. MoMsa Juni's 2o13 skravleglade MAI 2013 jentene i juni13 VIP

Jeg kjøpte iPhone 5. Men jeg har Telenor da, så mye lettere å få tak i da tydeligvis. :) så søt samboer du har da. :)

Min er ubrukelig akkurat nå. Jeg er så tett i nesa og han våknet av skrik. Spør om han kan lukte om noen har bæsjet. Ja, begge to har sier han. Og snur seg rundt igjen for å søve. Så jeg må bære storebror inn i sin seng igjen, skifte begge bleiene og så gi mat. Arg! Godt han skal stå opp når de store står opp om en time, senest to. :)

13. MoMsa Juni's 2o13 skravleglade MAI 2013 jentene i juni13 VIP

Årh! Så kjipt. Merker du noe til det i hverdagen?

14. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

At ikke du trykka den bæsjbleia i nesa på'n. Idag er jeg anti mannfolk kjenner jeg. Dette blir ingen fin dag hos oss.

15. MoMsa Juni's 2o13 skravleglade MAI 2013 jentene i juni13 VIP

Han stod opp åtte med storebrødrene da. Jeg våknet nå. ;) så da er det greit. :)

16. MoMsa Juni's 2o13 skravleglade MAI 2013 jentene i juni13 VIP

Ingen som titter innom??

17. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Her er det hyttetur og fått besøk av en kompis :) Odin finner ikke helt roen da... Tror han er mye tørst, så fått litt vann... Flere som gir sine små det?

*surrer på telefonen*

18. MammasLilleKnøtt Glad i forumet

Gir også litt vann når det er varmt;-)

19. ostekake Glad i forumet MAI 2013

Må bare få sagt at dette kurio nettbrettet for barn er mitt beste kjøp denne måneden ;) Herlighet hvor glad storesøster (3år) er i det, og jeg som var redd hun var for liten.. Også så mye hun har lært bare med å bruke det noen få ganger!

20. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

Litt.. om noen gir meg noe fra venstre side, så ser eg det ikkje Fks. Men ellers har eg lært meg å se på en "ny" måte ;) har vært sånn i 8år no, så då går det seg til ;)

Del denne siden