Hvis du titter innom her :P

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
Og du ikke var den siste som svarte, så må du skrive noe :)

Er en del andre termingrupper som har denne, og den blir ganske koselig og morsom til slutt ;) Kan bli ufattelig lang også. :)

Hvor store er babysene blitt? :)

7 uker igår:) Veide 4650 da vi var på kontroll på onsdag:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

7 uker i dag. 56,5cm og 4920g i går:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

8 uker på mandag, veide 4780 på onsdag, de måler ikke lengde på dustehelsestasjonen før 3 mnd!

6.5 uke 4370g og 58cm...lang og slank frøken det her!

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir 7 uker på Mandag. Var 5.5 kg i går:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hakke peiling! 6 ukers kontrolli begynnelsen av mai. Men ut i fra klærne å dømme er ho større enn ho har vært tidligere ;)

5uker gammel og veide sist når han var 3uker og da var han 4440gram :-) skal på 6ukers kontroll til uka :-) spennende å se hvor stor han er :-)

Vet ikke.... Skal på seks ukers kontroll til uken. Antar at hun er litt i overkant av fem kg og rundt 56 cm lang. Blir spennende å se :)

Hakke peiling! 6 ukers kontrolli begynnelsen av mai. Men ut i fra klærne å dømme er ho større enn ho har vært tidligere ;)
Kan du ikke bare møte opp og veie? Det har jeg gjort, men så har jeg kort vei da:)

Kan du ikke bare møte opp og veie? Det har jeg gjort, men så har jeg kort vei da:)
Joda, åpen helsestasjon hver fredag. Var innom å veide da ho var halvannen uke, ettersom jm ikke hadde med vekt på hjemmebesøket. Men jeg klarer å vente til 5. Mai nå :) Jeg er mer spent på lengden jeg, men den måles jo ikke enda! Hvorfor ikke det egentlig?

Joda, åpen helsestasjon hver fredag. Var innom å veide da ho var halvannen uke, ettersom jm ikke hadde med vekt på hjemmebesøket. Men jeg klarer å vente til 5. Mai nå :) Jeg er mer spent på lengden jeg, men den måles jo ikke enda! Hvorfor ikke det egentlig?
På grunn av at de ikke vil strekke i babyene tilfelle de har hofteproblemer. Litt kjedelig for oss mammaer, men sikkert til det beste for de små:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

6 uker, 5340 g, 59 cm (ca).

Aner ikke hvor mye hun veier. Hun har ikke blitt veid Siden 10april. Men hun er ei lita dokka. Bor fortsatt i 56, 62 er for stort ennå

Hva har dere tenkt å ha på de små på 17 mai? :) vi nærmer oss jo noe veldig nå. :)

En av de ørtifjørti små kjolene vi har etter storesøster eller en av de hun har fått i gave. Akk så søte, men akk så upraktisk med kjole opp under armene.. ;)

Etter tips her inne fra, så ser det ut til at jeg må en tur på Barnas Hus i Oslo for å kjøpe matroskjole :) Eller "seilerkjole" som det visstnok het! Storebror skal ha på festdrakt ♡ Gleder meg egentlig mest til å ha på ham den festdrakta i dåp i Danmark i sommer :)

Her blir det "bunad" fra name it, kjempesøt:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp