Hvis du skulle startet for deg selv....

Martes

Elsker forumet
Hva ville du startet med da?
Jeg drømmer om å starte for meg selv, bli min egen sjef. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skulle startet med... Nettbutikk, franchise eller agentur. Og hva skulle jeg solgt..?
Det blir kanskje bare med drømmen... [8|]

Nettbutikk og etterhvert en vanlig butikk, med hijaber, "kåper" og alt mulig annet av klær for muslimer!

Hvis jeg skulle startet for meg selv, ville det vært en scrappenettbutikk, med mulighet for å stikke innom meg uformelt for å shoppe "live".

Ville da i tillegg arrangert forskjellige kurser i scrapping, hvis det var noe jeg holdt på med på heltid.

Tror selv jeg har rimelig peiling på hva som ville slått an, da det er en hobby jeg er godt inni, men vet fra alle jeg kjenner som har prøvd seg på noe lignende, at det er SYKT mye arbeid! Og det stilles store forventninger både fra kunder og en selv...

Drømmer mye om det, men vi får se vi får se... Evt. når barna blir større kanskje?

Lite konditori/bakeri

Om jeg hadde vunnet MANGE millioner hadde min drøm vært:

-å bygge å drive et opptreningssted med opptreningsplasser og leiligheter til mennesker som i ung alder har fått fysisk handicap eller som trenger ekstra oppfølging og trening feks etter et hjerneslag og den type skader/sykdommer.

Synes det er så forferdelig at unge mennesker skal bli sendt på sykehjem bare for at det offentlige bare har kapasitet til en liten promilledel av det disse menneskene trenger til å komme tilbake i hverdagen igjen. På sykehjem er det de aller færreste som klarer å komme seg og tenk hvor forferdelig det må være for en 40 åring å bo sammen med sin mor/bestemor på et aldershjem...

jeg har lyst til å drive med oppussing!! kjøpe hus, pusse dem opp og selge![:D]
eller en klesbutikk eller interiør butikk hadde vært gøy

Fotostudio [:)]

måtte tatt en del kurs først men.. Drømmen er å bli fotograf..

Drømmer om å starte egen butikk og selge disse klærne...http://www.monsoon.co.uk/

ORIGINAL: JuleRævva

En interiørbutikk som hadde vært en salig blanding av Bohus, Ikea, Kremmerhuset, Black & White og Casa Interiør!

Da kan du ha din sånn i Tr.heim, så tar æ min i Tromsø,for sånn vil æ å drive[:)]

ORIGINAL: Freaky*Nurse

-å bygge å drive et opptreningssted med opptreningsplasser og leiligheter til mennesker som i ung alder har fått fysisk handicap eller som trenger ekstra oppfølging og trening feks etter et hjerneslag og den type skader/sykdommer.

Synes det er så forferdelig at unge mennesker skal bli sendt på sykehjem bare for at det offentlige bare har kapasitet til en liten promilledel av det disse menneskene trenger til å komme tilbake i hverdagen igjen. På sykehjem er det de aller færreste som klarer å komme seg og tenk hvor forferdelig det må være for en 40 åring å bo sammen med sin mor/bestemor på et aldershjem...

Her også..Og treningsstudio og interiørbutikk..åsså åsså åsså skobutikk :D

ORIGINAL: Freaky*Nurse

Det var en uegoistisk tanke! Håper virkelig du vinner mange milioner, det fortjener de unge handicapede!

Bordell......

Nei jeg aner ikke. Har lyst å prøve noe sånt selv, men aner ikke hva det skulle vært.

Jeg ville ha startet enten en butikk med mange fine og tøffe gravid og ammeklær! Det syns jeg det er stort behov for! Som ikke koster en formue også!
Eller en godtebutikk
Eller en is/kaffebar

[:D]

Dyreklinikk [:)]

Med masse ansatte, for det skulle vært døgnåpent.
Er livredd for at noe skal skje hunden min når dyreklinikken ikke er åpen.

Jeg har lenge lekt med en idé...
Men det koster waaaay for mye.. [>:]

Et eget buss-selskap, som skal ha barnehager (kommunen) som "kunde".
Bussene skal være trygge og moderne, kun ha seter med trepunktsele og inneholde sikre og anbefalte bilstoler til barn fra 0-6 år. Både bak- og fremovervendte!

Jeg synes nemlig det er helt for j&%¤#% at barnehager drar på bussturer, med små barn kun sikret i topunksele ..

Då hadde eg starta ein nettbutikk " Barn og sikkerhet".

Sgo solgt alt fra skuddsikre vester te bånd te barn.
Overvåkningskameraer å ha på barnarommet og heile pakken.

Back
Topp