Hvis du skulle ha fikset???

Garantert brystene[:)] Jeg kommer til å fikse på de også. Det er ikke forstørrelse jeg er ute etter, men å få de like! Den ene henger som en pære og er større mens den andre er som en fersken (altså fin), men mindre enn den andre. Det fører til at jeg ikke passer noen bh'er og at jeg absolutt ikke kan gå i bikini pga da vises det veldig[&o] Går veldig utover selvtillitten min[&o] Er så leeeei... Søkte om å få dekket det, men fikk som svar at det ikke var stor nok forkskjell på de[:'(] Og det var uten å ta meg inn på en undersøkelse en gang[:'(] Så da må jeg spare opp ca 34 000,- selv siden jeg må ha løft pluss innlegg.

det måtte nok blitt fettsuging på rumpe/lår..
Kommer nok aldri til å gjøre det...

Nesa. Liker den ikke i profil.

større bryster... har veeeeldig lyst!!! men vet ikke om jeg tørr.. kanskje etter vi er ferdig med barn?? [8D][:)]

jeg har fikset på magen! skulle gjerne ha tatt bryst også, men har fått beskjed om at de må løftes også og da blir det så himla mye arr at jeg tror jeg lar hver[:)]

er ikke fornøyd med nesen i profil men har aldri lekt med tanken på å fikse på den egentlig

Magen, pupper (opp og hopp) og det ene øyelokket slik at de blir like....men kommer nok aldri til å gjøre det. Danner så stygge arr at det får bare være[:'(]

Skulle gjerne hatt en del nye tenner.... el kanskje jeg burde skiftet ut alle [:D]

buk oprasjon etter twins......

Bukplastikk..har massiv heng etter 2 tette unger,sliter veeeldig på selvtillittn min å har det ikke bra med meg selv pga det..så har gått igjennom legen nå,så håper jeg får det dekket..[:)]

Vurderer og gå til legen og spør om dekket bukplastikk...magen min ser ut som en flat hengerompe, og sliter veldig på selvtilitten..

Artig å høre at det er bare ikke med som vil fikse [8D]

Jeg har Nettopp fikset brystene og gleder meg til neste operasjon [:D][:D]

Operasjon hot mama på gang [:D][8D]

Jeg ville ha fikset huden min i ansiktet (masse kvisearr etter jeg var gravid[:'(]) og den
løse huden under haka (ser ut som jeg har dobbelhake innimellom)... Hater egentlig alt på kroppen min.
Men resten greier man å fikse uten å måtte operere seg...

ORIGINAL: Agrestic1

Magen, pupper (opp og hopp) og det ene øyelokket slik at de blir like....men kommer nok aldri til å gjøre det. Danner så stygge arr at det får bare være[:'(]

Samme her... Lider av den fantastiske tilstanden kelloid [:o][:'(]

Litt større pupper, og om jeg ikke pingler ut så skjer det om ikke så altfor lenge[:)]. Har ingen planer om å bli noen Pamela, men en stor B eller liten C (om man kan si det sånn [8D])

tror aldri jeg kommer til å gjøre d..
men nesen og litt større pupper, en c ca. hadde vært fint [;)]
også laser på leggene osv for å få bort hår for ever! den prossessen er startet [:D]

Back
Topp