Hvis du skulle forandre noe

skytte76

Gift med forumet
på kroppen din, hva skulle det vært? Er lov å velge maks to ting og er du villig til å legge deg under kniven for å fixe det? (prøver å få homma opp i 4000 i tillegg her). Diskuter gjerne og kom med synspunkter om hvorfor du ikke liker plastisk kirurgi eller omvendt. Alt er lov og det er lov å ha forskjellige meninger uten å rakke ned på andres meninger!!!

Jeg har ingen problemer med å legge meg under kniven for å fikse på noe så lenge man har komplekser for det, emn synes det blir feil å fikse på noe som er pent fra før. Har lagt meg under kniven og fiksa på *attributtene* og må nok gjøre det igjen etter at det gikk hull pga ammingen. Ellers kunne jeg tenkt meg å fått bort litt overflødig hud på magen etter 3 fødsler og strekkmerkene som kom etter første fødsel.

Jeg ville tatt bort de berømte "love-handels"ene....og evnt. heiset opp og frem puppene...
Men hadde ikke villet gjort det før jeg er ferdig med graviditeter og amming!!

Har ingenting i mot plastisk kirurgi bare det blir gjort på RIKTIGE premisser. Dvs. for DIN egen
selvfølelse, ikke for noen andre sin del... og selfølgelig alt med måte!! [;)]

ORIGINAL: homma

Blir du fortsatt skremt???[:D]

Hehe, nei da[:)] Skal nok litt mere til for å vippe meg av pinnen[;)]

Enig i det at det skal være for din/ min egen del og ingen andres. Blir jo litt bak mål å gjøre det for typen eller noen andre sin skyld. Jeg gjør det kun hvis det går på selvfølelsen. Må jo nå bare skyte inn at jeg tok ikke førerkortet før for 2 1/2 år siden fordi alle maste på meg. Kunne ikke skjønne at jeg skulle ta lappen fordi andre ville det. Så jeg drøyde av bare ren trass til en alder av 27 før jeg tok den[8|]

Faktisk så er vi inne i en skikkelig silikon og bukplasikk- bølge her i bygda vår...
Kjempemange har gjort det, og det er jo ikke noe galt i det...men noen av de er 19 år gamle
slanke, flotte jenter med plutselige BIG melonas! Det syns jeg bare er synd...tror de gjør det på feil premisser...

Hehehe...sa til samboer at jeg ønsket meg nye pupper i 30 års gave...da er jeg vell ferdig med unger tror jeg... og han svarte: " hva skal du med det da? da kjøper jeg heller en FLATSKJERM-TV til oss....."
Prøvde å si at det var jo " for diiiiin skyld da vennen"...men det var det dummeste han hadde hørt...[:D]
Er jo bare skjønn da! [:D]

Det er så herlig å høre at flere menn er av samme ulla når det gjelder slike ting[:)] Er så deilig å vite at de tar oss for den vi er og er fornøyde med det. De har jo valgt oss for den vi er og ikke for den vi kan bli. Jeg synes ikke det er riktig av en 19-åring å legge inn proteser hvis det ikke er medisinsk grunnlag for det. Med det mener jeg at hun har for store og må redusere, at de henger og hun virkelig skjemmes over dem osv, men mener at det er feil å gjøre det hvis de bare synes de er for små. De er jo tross alt bare 19 år!!! Jeg la inn silicon fordi jeg var egentlig ferdig med barn og amming og hadde bare noen skinnfiller igjen i forhold til hva de en gang var. Skal ikke dømme noen uansett hvorfor de velger å gjøre det, men det er lov å ikke mene det samme.

Jeg hadde IKKE villet operere meg! Er en risiko forbundet med alle operasjoner,
så jeg tar kun de operasjoner som er HELT nødvendig!

Men forstår folk som vil gjøre det f.eks VELDIG små eller VELDIG store pupper. Har også ei venninne som etter 3 barnefødsler hadde ett "forkle" av løs hud på magen selv om hun ellers var veldig tynn og fin. DA forstår jeg at de vil få skjært det bort!!

Men er som dere sier mange grunner til å gjøre det og mange "feil" grunner. Noen unge jenter tror det er det som må til for å ha drage på det motsatte kjønn og DA blir det feil.. Det er veldig synd...

Selv er jeg veldig misfornøyd med magen og midja, men med trening håper jeg det går seg til!! [;)]

Ja endra litt over nå! [:D]

Klart at viss du har masse overflødig hud, så må det gå ann å ta det bort!

Men det jeg mener er at alt for mange fixer på ting som i utgangspunktet er bra, uten å
tenke på risikoen det medfører å legge seg under kniven.

For ikke å snakke om komplikasjoner...

Tror ikke jeg ville brukt penger på å endre kroppen min før vi har hus og bil, iallefall - men om jeg skulle få noe gratis, så hadde jeg ikke hatt noe imot å fjerne noen kilo på mage-rumpe-lår - regionen..  (teller det som 2 eller 3 ting?)
Sånn at jeg kunne kjøpe meg klær på VANLIGE butikker igjen.. [8|]

Jeg hadde gjerne lagt meg under kniven. Har ikke noe problem med det.
Skulle gjerne ha fjernet det overflødige ved magen og hevet puppene litt. Eller er jeg sånn noenlunde fornøyd.
Klemmer

ORIGINAL: Linka

Jeg hadde gjerne lagt meg under kniven. Har ikke noe problem med det.
Skulle gjerne ha fjernet det overflødige ved magen og hevet puppene litt. Eller er jeg sånn noenlunde fornøyd.
Klemmer

hevet puppene, ja- du må ikke snakke[:'(] mine er altfor langt utpå siden også[:'(]
men jaja - jeg lever greit i denna kroppen likevel, jeg[:D]

off, vil ikke snakke om min kropp....det hadde trengt å vært gjort noe i hver krok her[:D][:D]

ORIGINAL: Pearl81

off, vil ikke snakke om min kropp....det hadde trengt å vært gjort noe i hver krok her[:D][:D]

Sikker på at du er kjempeskjønn![:D]

quote:

ORIGINAL: Pearl81

off, vil ikke snakke om min kropp....det hadde trengt å vært gjort noe i hver krok her

Sikker på at du er kjempeskjønn!

Nå må du ikke si noe som du kommer til å angre på når du ser meg!

Siden du skriver to ting så kan ikke jeg gjør mer [;)]
Har tatt puppa og svette kjertler under armene.
Så det er ikke så mye mer jeg vil gjør.[8|]

Ja er fornøyd jeg. La inn 200 under musklen så nå bruker jeg 70C.

To ting, hmm, det er bare en ting jeg har tenkt på, men det blir nok mest sansynlig bare med tanken. Men det er lov å drømme![:D] Da ville jeg fått brystene litt mindre og heist dem opp!

Ellers kunne jeg tenkt meg laseroperasjon på øynene for å slippe å bruke linser, men det er vel utenfor tema?!

ORIGINAL: Linni

Ja er fornøyd jeg. La inn 200 under musklen så nå bruker jeg 70C.

Du ser sikkert nydelig ut Linni[:)] Jeg la inn 400 og bruker nå 75 E[8|] La de over muskelen jeg da for det gjør minst vondt og er visst lettere å gjennomføre.

Jeg fikk ikke lagt inn mer en 200 hos legen der jeg gikk. Kunne kansje øsnket 50 mer.
Under musklen er det mest naturlige men det er noen som ikke gjør det for det er så mye mer smertefult.

Men til alle dere som vil så er det ikke gale å legge under musklen.

Back
Topp