Hvis du skulle dratt på road trip med kjæresten

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
hvor ville du dratt, og hvorfor? Hvor i landet bor du? :)
Tenker på i Norge altså ;)

Bor i Bergen, og hadde glatt dratt til svenskegrensa for å handle :P Med innlagt tur innom Oslo, muligens Tusenfryd eller noe sånt bare oss to, om penger ikke var ett hinder :P

Bremanger eller til Måløy :)

må legge til at eg bur i Sogn og Fjordane!;)

Og forresten så ville vi reist til Krakow eller London om vi skulle til utlandet :P

Kanskje litt sånn off, men jeg ville dratt til usa igjen - og kjørt avgårde! Vi kjørte fra Florida til California og tilbake for endel år siden - en helt fantastisk tur i en Mustang cabriolet! Kunne tenkt meg å kjøre fra Seattle til Mexico egentlig... Eller fra nordøstkysten og ned til florida.

Jeg tenkte automatisk innland jeg da. Men når jeg tenker på utland, så er Kroatia drømmen. 

Bor i Halden området så kanskje innover i Sverige er det innenlands du tenker så kunne jeg tenkt meg å kjøre nordover..har veldig lyst til å se nordlyset, sikkert veldig romantisk

Hvis utgangspunktet er hjemstedet, ville jeg kjørt straka vegen til Kirkenes (Sverige-Finland), og kystveien (med tur innom Lofoten) sørover igjen.
Vi bor i Trondheim.

Dersom hele verden er lov, er nok drømmen kryss og tvers av Nord-Amerika. Canada og USA.

Jeg bor på østlandet, og kunne tenke meg en road trip til sørlandet i sommer. Hadde vi hatt god tid, så hadde vi kjørt nordover, til Lofoten og det området der. :)

Vi skal faktisk på road trip i sommer, men vi skal så vidt ut av landet, da. To uker ferie: Hjemmenfra til sørlandet (et par stopp), båten fra Kristiansand til Danmark, kjøre gjennom Danmark og opp til Sverige gjennom Malmø, et par dager i Gøteborg, og så hjem. Korte kjøredager og fokus på kos, vennebesøk og masse god mat. Gleder meg! :)

skal du ha romantikk- grimdalen, fra alvdal og den veien til valdres!!! nydligste stedet jeg har vært!!å vi gjorde som dere har tenkt ;)

Jeg er fra Sørlandet, og vi bor i Bærum.

Hvis bare jeg og kjæresten skulle kjøre, så skulle vi ha dratt til Nordland og Lofoten. Dit vil jeg gjerne dra en gang.

Mest sannsynlig østover, besøke venner der. Vi bor liksom midt i SørVestlandsidyll med reker på kaia, saltvann, måker, turister/tyskere overalt hele sommeren, så hadde vært godt med litt eksos og motorveier :P

Jeg er vant til kjøreturer fra jeg var liten, og har reist en del i bil. Jeg er fra sørlandet, og har vært så langt som til Ålesund med bil i Norge. Ellers har jeg kjørt to ganger til Kroatia da jeg var liten (Jugoslavia da), har kjørt fra New York til Los Angeles, til Praha og Budapest, til Amsterdam, Paris og Barcelona. Jeg elsker road trips, det er helt fantastisk! I Sandnes ligger et koselig hotell som heter Gamla Verket, der liker jeg å kjøre til. Ikke så langt til fantastiske Stavanger, eller til Prekestolen.

bor i krsand, og jeg ville leid en mc, og dratt vestover.. til stavanger og den veien der :=)

Fordi jeg aldri har vært i stavanger, annet enn en gang på sola og to ganger på ikea.....  (ville dratt lenger også altså, men det er første stopp..)

Gollemor skrev:
Hvis utgangspunktet er hjemstedet, ville jeg kjørt straka vegen til Kirkenes (Sverige-Finland), og kystveien (med tur innom Lofoten) sørover igjen.
Vi bor i Trondheim.

Jepp. Det ville jeg og.

Back
Topp