Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er et mustSnarvei/sjakt fra bad og rett ned på vaskerom
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hemmelig rom??Enig med sjakt, men skulle gjerne hatt det fra både badet og soverommet...
Ellers så ville jeg hatt hemmelig rom![]()
Hemmelig rom??
Hva skulle du brukt det til?
Haha... Har du mange fiender? Overtalt litt for mange til å stor-shoppe mary kay?Hemmelige tingjeg liker sånne steder hvor man kan skjule ting og gjemme seg om det kommer skumle menner
![]()
Haha... Har du mange fiender? Overtalt litt for mange til å stor-shoppe mary kay?![]()
Ellers så ville jeg hatt hemmelig rom![]()
Ååh, det vil jeg også ha! <3Snarvei/sjakt fra bad og rett ned på vaskerom
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Garantert matkvern i vasken! Bodde i en leilighet som hadde det for noen år siden, og det er så genialt! Skjønner ikke hvorfor ikke det er mer vanlig![]()
Tror ikke rørsystemet i Norge er laget for det.. men du verden så lurt.Garantert matkvern i vasken! Bodde i en leilighet som hadde det for noen år siden, og det er så genialt! Skjønner ikke hvorfor ikke det er mer vanlig![]()
Tror ikke rørsystemet i Norge er laget for det.. men du verden så lurt.
Og praktisk om man får en tyv på besøk, kan bare stappe hånda dems ned der så stjeler de nok aldri igjen![]()
Det finnes vel sånne "vaskefirmaer"?AU!!! Du er jo nesten litt groteskTenk når du må vaske etterpå
![]()