Hvis du skulle bygd hus

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hva slags duppeditter ville du hatt? Ipod-dock på badet, slik de har i grottenveien?
Matkvern i vasken? Anything?! :D

Enig med sjakt, men skulle gjerne hatt det fra både badet og soverommet...

Ellers så ville jeg hatt hemmelig rom :)

Sjakt til vaskerommet er et klart must.

Kunne også tenkt meg å hatt muligheten til å styre belysning i hele huset fra et rom/kontrollpanel. Kanskje en duppeditt som kan vise meg hvilke rom det står lys på f.eks slik at jeg kan slå av uten å ta runden ;) Og kanskje mulighet til å låse vinduene fra samme kontrollpanel (tenker egen erfaring med å snike meg ut av vinduene i tenårene hehe), men det er kanskje ikke det smarte mtp brannsikkerhet hehe.

Nei, sikkert mange dingser jeg kan tenke meg hvis jeg får vite om dem ;)

Hemmelig rom?? :cool:
Hva skulle du brukt det til?

Hemmelige ting :) jeg liker sånne steder hvor man kan skjule ting og gjemme seg om det kommer skumle menner :P

Haha... Har du mange fiender? Overtalt litt for mange til å stor-shoppe mary kay? :D

Hehe.... er alltid kjekt å kunne gjemme seg da :P.. ja folk blir litt handleglade når de prøver produktene :P

Tror jeg ville hatt et innebygd lydanlegg i alle rom, inkludert dusjen. :P Ville også hatt mulighet for å styre all lys i huset. :) Hmm.. Ellers ville jeg hatt kjøkken med to komfyrer, og mange kjøleskuffer istedenfor kjøleskap.

Ellers så ville jeg hatt hemmelig rom :)

Hemmelig rom skal jeg også ha :-) Ikke bare hemmelig rom da, blir nok også hemmelig gang og trapp også kan jeg tenke meg! Og et av de hemmelige rommene mine skal være helt dekket av masse puter og tepper og andre lune ting så når jeg trenger et avbrekk fra hverdagen kan jeg forsvinne inn dit med en god bok :-)

Stort kjøkken med masse skap plass. Alt nytt. 4 soverom. Et eller to bad. Så lenge jeg hadde hadd wc i to etasjer. Gjerne ei tv stue. Og ene bade kunne godt vært stort. Gjerne litt størrelse på verandaen. Og litt på areal ute. Med sjø utsikt gjerne. Bra sorund lyd. Et lyd tett spille rom til gubben. Eple og kirsebær tre ute. Rips og jordbær. Fine bedd, og en hekk.

Garantert matkvern i vasken! Bodde i en leilighet som hadde det for noen år siden, og det er så genialt! Skjønner ikke hvorfor ikke det er mer vanlig :p

Garantert matkvern i vasken! Bodde i en leilighet som hadde det for noen år siden, og det er så genialt! Skjønner ikke hvorfor ikke det er mer vanlig :p

Men, hvordan blir rørene etter en tids bruk?

Tror ikke rørsystemet i Norge er laget for det.. men du verden så lurt.
Og praktisk om man får en tyv på besøk, kan bare stappe hånda dems ned der så stjeler de nok aldri igjen :p

Tror ikke rørsystemet i Norge er laget for det.. men du verden så lurt.
Og praktisk om man får en tyv på besøk, kan bare stappe hånda dems ned der så stjeler de nok aldri igjen :p

AU!!! Du er jo nesten litt grotesk :p Tenk når du må vaske etterpå :p

Back
Topp