Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RobinHood
Hva om ungen nekter plent og bare protesterer da? Har selv måttet nesten dratt med meg sønnen min i hendene for å i det hele tatt kommet oss inn enkelte dager (av og til fine raserianfall) [8D] Så kan godt være det var grunnen også..
ORIGINAL: RobinHoodNei ikke det som er grunnen, å dette VET jeg da jeg fikk med meg hele situasjonen.
Hva om ungen nekter plent og bare protesterer da? Har selv måttet nesten dratt med meg sønnen min i hendene for å i det hele tatt kommet oss inn enkelte dager (av og til fine raserianfall) [8D] Så kan godt være det var grunnen også..
ORIGINAL: Adrian_å_Mammaakkurat det samme tenker jeg.
ja det hadde jeg. tar ikke i barnet mitt på den måten selv, og ville absolutt gjort det klart at det er noe jeg ikke er intresert i at andre skal gjøre heller. (fordiom dette ikke var din unge så kan hun jo like godt gjøre det samme med din)
ORIGINAL: RobinHoodJeg mener hun gjorde det for ingenting, dette barnet kom sammen med mitt barn uti gangen da jeg skulle barnet mitt, sto der å ville si hade, da begynte vikaren å nesten kjefte for å få h*n inn på avd, er ikke kaldt i gangen der da dette er rett ved avdelingen ådet er en dør ut til yttergangen, var også flere barn og foreldre der.
Om hun gjorde det for ingenting så ville jeg sagt det ja, forsto det som at du bare så at han ble løftet inn liksom.
Unger på 1.5 år kan jo gå selv inn de, så ser ikke grunnen til at de blir behandlet sånn om det ikke er en god grunn til det
ORIGINAL: Zera
En ANSATT i en bhg har ingen rett å gjøre slikt med noen barn! De kan faktisk løfte de opp og BÆRE de inn om det var et så stort problem!!