hvis du ser (bhg)

*Tøtta81*

Forumet er livet
hvis du ser en av bhgs vikarer løfte/dra en av bhgs yngste barn(1,5år) opp fra gulvet etter 1 arm, samt snakke ganske hardt til barnet om at h*n må komme  inn, hadde du reagert å snakket med styrer om det? Ditt barn går i samme avd.

Nei.

Edit:

Kanskje sakt fra til den ansatte, kobla først 1,5år nå... lite barn som ikke helt forstår.

Hadde nok heller tatt det opp med ped leder om det var noe jeg følte var feil ja...[:)]

Selvfølgelig!! Jeg er nok ikke av typen som står sjenert på sidekanten og tenker at "jaja, hun mente det nok ikke". Jeg hadde ikke vært brutal, men hadde nok tatt en prat!

ORIGINAL: Trultan

Ja!!

ORIGINAL: RobinHood

Hva om ungen nekter plent og bare protesterer da? Har selv måttet nesten dratt med meg sønnen min i hendene for å i det hele tatt kommet oss inn enkelte dager (av og til fine raserianfall) [8D] Så kan godt være det var grunnen også..

Det kan godt være det e grunnen, men om hon gir beskjed så sier hon kor grensen går, samtidig er hon veldig ansvarlig..
Og om det da er grunnen som du sier oppenfor, så har hon hvertfall gitt beskjed å føler det bedre med seg sjøl, for hon vet som sagt ikkje grunnen[:)]

ja det hadde jeg. tar ikke i barnet mitt på den måten selv, og ville absolutt gjort det klart at det er noe jeg ikke er intresert i at andre skal gjøre heller. (fordiom dette ikke var din unge så kan hun jo like godt gjøre det samme med din)

Hva om ungen nekter plent og bare protesterer da? Har selv måttet nesten dratt med meg sønnen min i hendene for å i det hele tatt kommet oss inn enkelte dager (av og til fine raserianfall) [8D] Så kan godt være det var grunnen også..
Nei ikke det som er grunnen, å dette VET jeg da jeg fikk med meg hele situasjonen.

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

ja det hadde jeg. tar ikke i barnet mitt på den måten selv, og ville absolutt gjort det klart at det er noe jeg ikke er intresert i at andre skal gjøre heller. (fordiom dette ikke var din unge så kan hun jo like godt gjøre det samme med din)
akkurat det samme tenker jeg.

Om hun gjorde det for ingenting så ville jeg sagt det ja, forsto det som at du bare så at han ble løftet inn liksom.

Unger på 1.5 år kan jo gå selv inn de, så ser ikke grunnen til at de blir behandlet sånn om det ikke er en god grunn til det
Jeg mener hun gjorde det for ingenting, dette barnet kom sammen med mitt barn uti gangen da jeg skulle barnet mitt, sto der å ville si hade, da begynte vikaren å nesten kjefte for å få h*n inn på avd, er ikke kaldt i gangen der da dette er rett ved avdelingen ådet er en dør ut til yttergangen, var også flere barn og foreldre der.
 vi sto å snakket både voksne å barn, skikkelig hyggelig velkomst når alle de søte små kommer løpende å skal fortelle om ALT de har opplevd den dagen. Vikaren drar/løfter barnet opp fra gulvet etter en arm, FØR barnet i heletatt hadde fått sjans til å tenke over hva det var vikaren hadde bedt det om.

JA! Hadde sagt noe til den personen som hadde gjort det først, og så hadde jeg gått til ledelsen!! Og sagt de sku si det til foreldrene til barnet! Blitt flyforbanna faktisk!

En ANSATT i en bhg har ingen rett å gjøre slikt med noen barn! De kan faktisk løfte de opp og BÆRE de inn om det var et så stort problem!!

ORIGINAL: Zera

En ANSATT i en bhg har ingen rett å gjøre slikt med noen barn! De kan faktisk løfte de opp og BÆRE de inn om det var et så stort problem!!

Jeg er enig med deg. Det finnes ikke en god nåkk grunn når hun istede kunne løfta barnet.

Back
Topp