Hvis du og samboeren

Om dette hadde kommet opp i ettertid hadde jeg satt ett stort spørsmålstegn med at ingen av de fortalte det ja, så dette burde de sagt i fra om. Uten tvil. 

Ville vist det med en gang, tror det hadde blitt kleint om jeg fikk vite det etter en stund[8D]

ORIGINAL: Charl0tte

Kunne godt visst om det, men det hadde jo ikke hatt noe å si.. Jeg er bare nysgjerrig [:D]

Lykkelig uviten.

Ville ha visst om det, men det hadde ikke hatt noen betydning for vennskapet[:)]

Jeg hadde ikke følt at han måtte fortelle meg det! 

Jeg ville ikke ha visst det, og jeg ville ikke hatt noe med de å gjøre.
Og siden jeg da ikke skulle vite noe, så måtte han bare finne en måte å kutte de[8D]

Eller, det ville jo aldri kommet dit da, vi ville aldri hatt "nær" kontakt med de uansett.

Egentlig spiller det ingen rolle [:)]

MEN, jeg hadde nok begynt å lure dersom det plutselig hadde kommet frem at de hadde hatt et forhold - og det virket som han var "redd" eller noe for å fortelle meg det... Da ville jeg lurt på hvorfor i all verden han ville skjule det for meg [8D]

Vet ikke.. Kommer an på. Jeg er litt der at fortid er fortid. Jeg føler meg ikke truet av mannens ekser/tidligere flørter. Han er litt mer sjalu, så jeg tror ikke jeg hadde sagt noe dersom situasjonen var omvendt. Er ikke alt man MÅ dele. Samtidig, er jeg redd for at han skulle føle seg ført bak lyset dersom han fikk vite det i etterkant eller via andre. Man må bare se det an, rett og slett. 

ORIGINAL: Helene Burugle

Jeg hadde nok fått vite om det på en eller annen måte uansett, så da kunne det like gjerne være han som fortalte deg.

Ikke at jeg hadde brydd meg særlig. Bare en "fun-fact" i mine øyne[:D]

Jeg ville ønsket å vite, og det vennskapet hadde ikke vart lenge. Min kjære har heller ingen ønsker å å bli venner med noen jeg har hatt sex med, så der er vi enige [:)]

Jeg ville heller få høre det fra ham med en gang, for sånne ting har en tendens til å dukke opp uansett.

Jeg ville likt å vite det og det hadde nok svidd litt innimellom. Men hadde gått helt fint og omgåes denne dama uansett. Men snu på flisa og si jeg hadde hatt sex en gang med denne mannen da måtte jeg nok ikke sagt noe ellers hadde nok ikke mannen min kunne fortsatt å være venn med han. Han er veeeldig sjalu!

Hadde brydd meg mindre faktisk. Er ikke så sjalu av meg.

Var feks dagmamma på ungen til x dama hans 4 år siden.

(Var slutt mellom meg og gubben et års tid og da var han sammens med henne.)

Hadde ikke brydd meg egentlig,fortid er fortid..

Back
Topp