Hvis du og samboeren

Pallar

Elsker forumet
fikk ett nytt vennepar som dere tilbringte veldig mye tid sammen med, å samboere din hadde hatt sex med denne dama  en gang før deres tid, ville du at han skulle fortalt om det? Eller ville du være lykkelig uviten? [8D]

Kunne godt visst om det, men det hadde jo ikke hatt noe å si.. Jeg er bare nysgjerrig [:D]

Lykkelig uviten :) Sliter ikke med sjalusi og det hadde ikke påvirket vårt forhold til hverandre eller til det andre paret, men jeg trenger ikke nødvendigvis vite alt likevel [;)]

ORIGINAL: Grasenka

Nei, han måtte ha fortalt det. Garantert!

ORIGINAL: Hybelkaninen

Lykkelig uviten :) Sliter ikke med sjalusi og det hadde ikke påvirket vårt forhold til hverandre eller til det andre paret, men jeg trenger ikke nødvendigvis vite alt likevel [;)]

Jeg ville ha likt å vite sånt ja.. Selv om det hadde vært evigheter siden så liker jeg ikke at han skulle ha skjult noe sånt fra meg... [;)]

Jeg hadde nok fått vite om det på en eller annen måte uansett, så da kunne det like gjerne være han som fortalte deg.

Ikke at jeg hadde brydd meg særlig. Bare en "fun-fact" i mine øyne[:D]

Jeg ville nok at han skulle fortalt meg det..[:)]
Ville ikke at han skulle skjult det for meg liksom..

jeg ville ikke visst det. Fortid er fortid, og om han hadde fortalt noe sånn så hadde det blitt merkelig å vært med det venneparet.
(har ikke samboer, men vet hva jeg hadde ment allikevel[;)])

ORIGINAL: Charl0tte

Kunne godt visst om det, men det hadde jo ikke hatt noe å si.. Jeg er bare nysgjerrig [:D]

Ja jeg ville nok helst ha visst om det. Vi har jo hatt oss med hverandres venner før vi ble sammen og syns det er best at det ikke er noe hemmelig. [;)]

Jeg kjenner jeg blir sjalu bare av tanken...... Grøss! Jeg er ganske sjalu av meg når det gjelder sånt, så jeg hadde jeg vist det så hadde det sikkert ødelagt vennskapet. Sånn er JEG![8D]

Ville visst om det ja... Men hadde ikke likt det, så spørs om det vennskapet hadde blitt så tett [8D]

ORIGINAL: lumina og Erik

Ville visst om det ja... Men hadde ikke likt det, så spørs om det vennskapet hadde blitt så tett [8D]

sign... usj, de tente tydeligvis på hverandre en gang.. mulig det blusser opp igjen, for det blir jo litt spennende når det er "ulovlig."

Jeg og min man hadde et vennepar en gang. Jeg hadde ligge med han ene, og det var vanskelig å ikke tenke på det. Så vennskapet varte ikke så lenge kan du si [:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg ville nok at han skulle fortalt meg det..[:)]
Ville ikke at han skulle skjult det for meg liksom..

ORIGINAL: Hybelkaninen

Sier meg enig her jeg[:D]

Men mulig jeg hadde begynt å tenke litt alikevel[:)]

Da hadde han måtte fortalt mg om det! Men vi har en policy om at vi ikke har mer kontakt med de vi har hatt sex med en strengt tatt nødvendig. Noen ganger er jo det umulig hvis man f.eks fremdeles jobber sammen, men utenom det er det ikke mer enn et hei og hallo hvis man treffes.

ORIGINAL: Charl0tte

ORIGINAL: Tuttamoor

Jeg ville ha likt å vite sånt ja.. Selv om det hadde vært evigheter siden så liker jeg ikke at han skulle ha skjult noe sånt fra meg... [;)]

Back
Topp