Hvis du måtte overlate barnet/barna dine...*insp av generelt*

Katey

Elsker forumet
...for en helg til noen her inne på oktober08, hvem ville du valgt da?
Og hvorfor?
Velg 3 stykker[:)]

Monjen, HegeS79, Domenica eller Ceccemor.. Fordi jeg stoler 100% på de og vet at lillegutt hadde vært helt trygg og kosa seg i hjel[:D]

Jeg hadde valgt *ceccemor* for jeg stoler 100% på at Oliver hadde hatt det helt topp der. Hun er utrolig flink, tålmodig og rolig når det gjelder ungene[:)]

Eller kanskje madame, så kunne hun tatt han med på ridetur[8D] Har aldri truffet henne, men føler hun har mye de samme holdningene som meg.[:)]

Thunderella kunne også fått hatt han. Hun har sterke meninger, men er fornuftig synes jeg[:)] Dessuten regner jeg med at hun er kjempe flink til å fortelle historier, noe som han elsker (Hun er iallefall utrolig flink å ordlegge seg[:D])

Mange andre her inne jeg også kunne overlatt han til[:)]

twistedsister,ceccemor,heges79 eller domenica. kjenner dem privat og stoler 100% på dem. fantastiske mødre,og jeg vet at dem hadde tatt godt vare på min lillegutt[:)]

er selvfølgelig flere her inne også (utifra hvordan de virker over nett) som jeg kunne latt han være hos også hvis jeg absolutt måtte..hehe..bl.a. deg Katey[;)]

men ville jo selvfølgelig i virkeligheten aldri latt noen som ikke kjenner han passe han![:D]

ORIGINAL: TwistedSister

Monjen, HegeS79, Domenica eller Ceccemor.. Fordi jeg stoler 100% på de og vet at lillegutt hadde vært helt trygg og kosa seg i hjel[:D]

Signerer denne her..bare at jeg bytter ut meg selv med Twistedsister [:D] Ville ikke overlatt Oliver til noen jeg eller Oliver ikke hadde møtt før [:D]

Ikke vondt ment, men.. ingen [;)]
Føler ikke jeg kjenner noen av dere godt nok til at jeg kan si at jeg tror jeg vet hvordan dere er med barn og hvordan dere tar dere av noen andres barn. I tillegg er jeg ekstra "varsom" på hvem jeg overlater lillegutt til, siden han har litt spesielle behov på visse plan.

Stoltmortil4!! :)

Da hadde Emilia måtte dele all oppmerksomheten med 4 andre, noe jeg vet hun hadde hatt supergodt av!! I tilegg er jeg ganske sikker på at hun hadde storkosa seg sammen med de kjekke småguttene, samtidig som hun kanskje hadde blitt litt skjemt bort av de to store jentene!!

Ceccemor virker som har et stort og omsorgsfult hjerte, så hun kunne også fått låne primadonnaen min noen dager! :)

Ellers er det jo seff EmsN.. :)

ORIGINAL: Thunderella

Stoltmortil4!! :)

Da hadde Emilia måtte dele all oppmerksomheten med 4 andre, noe jeg vet hun hadde hatt supergodt av!! I tilegg er jeg ganske sikker på at hun hadde storkosa seg sammen med de kjekke småguttene, samtidig som hun kanskje hadde blitt litt skjemt bort av de to store jentene!!

Ceccemor virker som har et stort og omsorgsfult hjerte, så hun kunne også fått låne primadonnaen min noen dager! :)

Ellers er det jo seff EmsN.. :)

så koselig[:)] jeg hadde tatt godt vare på ho[:D]

På den rette(gale) dagen - hvem som helst[:D]

Haha, neida, jeg tror egentlig jeg ikke ville overlatt dem til noen her inne eller ellers bortsett fra mamma. Ikke grunnet at jeg ikke stoler på noen, mer fordi jeg ikke vil påføre andre stress - haha.

Back
Topp