Hvis du MÅTTE være med på idol

The Story eller Son of a preacherman :)

Me and You eller the story :)

"O du som metter liten fugl..."

Sweet dreams av Eurytmics

In the arms of an angel tror jeg.. den er nydelig.... Og di hadde ledd av meg uansett hvilken sang jeg hadde sunget

Melissa Horn - Lät Du Henne Komma Närmre <3

Skulle jeg først driti meg ut såpass, kunne jeg gjort hele greia komplett; Jeg hadde gått for den fryktelige sangen "Rosa helikopter" iført rosa trikot, med rosa propell på ryggen.

En av disse:

Eternal - Angel Of Mine
Sarah MacLachlan - Ordinary Miracle
Celine Dion - The Colour Of My Love
U2 - Still Haven't Found What I'm Looking For
Cecilia Vennersten - Det Vackraste

"jeg er en banan henger i et tree faller aldri ned, 1 banan 2 banan 3 banan 4 banan jeeeeg er en banan henger i et tree faller aldri ned and rep! " :P den er super bra for stemninga tenker jeg :P

Immortal med Evanescense....

Jeg hadde dratt en Maria Haukås Storeng og dratt på meg en rosa kondomdrakt og synget Hot Stuff av Donna Summers..  :-P

Du vet du hva, det har jeg faktisk tenkt på mange ganger. Fordi jeg synes de synger så dølle sanger ;)

The Noisettes: Never forget you
Feeling blue (muse-versjon)
Ricochets: Bad shape
Travis: Good feeling
Kanskje noe white stripes

Har som sagt tenkt på det mange ganger, og har en lang liste, men nå kommer jeg ikke på noen! Kan kanskje også nevne at jeg ikke kan synge, såeh ... dream on!!

Ett eller annet av Florence + the machine tror jeg...

Den jeg klarer best er Girl With One Eye eller drumming song, så det måtte blitt en av de, selv om det sikkert hadde skapt drama med den første :P

Back
Topp