Hvis du leser dette MÅ du svare!

Har spist 2 panekaker!!! HURRAH, etter dette og en halv macdonalds menu i går, har jeg håp at matlysten kommer tilbake!!!
 


once more skrev:
Har spist 2 panekaker!!! HURRAH, etter dette og en halv macdonalds menu i går, har jeg håp at matlysten kommer tilbake!!!


Så herlig!!! Det var gode nyheter!!! Kos deg med maten :)
 


MittAndre <3 skrev:


blåkanin skrev:
Mulig biler 2 blir litt skummel for mini.. i alle fall starten har litt sånne skumle biler og spioner og greier.. men det er meget mulig vi prøver oss alikevel, selvfølgelig med mini i fanget første gangen :) vel verdt å se for voksne også, har som disneyfilmer mange "skjulte" poenger for voksne :D 

Mini er veldig interessert i å se på biler-filmen, men det er minimalt han vil sitte alene og se på.. så for oss er det ikke akkurat en "barnevakt" da, siden vi tross alt må sitte sammen med han når han ser.. 

Ja, jeg tenker han får den til jul eller noe, og så sitter vi sammen med han og spoler over skumle deler.


Den scenen mini liker minst er en "fornying" av første filmen, når Bill og Lynet er ute og velter traktorer. Mini er veldig glad i scenen fra første filmen, for traktorer er jo dritgøye! I den nye filmen er Bill og Lynet ute og skremmer en svæææær bulldoser-ting og dette er visst veldig skummelt.. 

Ellers er det faktisk ikke så mye i filmen som mini synes er skummelt.. Men historien er nok "dypere" og vanskligere å forstå for disse små.. men det viktigste er jo å se bilene da :D Så får forståelsen komme etterhvert.. 
 


MittAndre <3 skrev:


once more skrev:
Har spist 2 panekaker!!! HURRAH, etter dette og en halv macdonalds menu i går, har jeg håp at matlysten kommer tilbake!!!


Så herlig!!! Det var gode nyheter!!! Kos deg med maten :)


JIPPI!! Åh, jeg fikk også lyst på pannekaker nå.. :D
 
Har dere gjort noe morsomt idag da, jenter? Vi har vært på tur i regn og tåke, men det var herlig med frisk luft! Daniel syns det er supert med vann, så regn er ingen hindring;)
Nå ser vi stafetten mens Daniel "sover"...han sover ikke, jeg hører han godt oppe på rommet, men det blir kanskje en liten dupp etterhvert.
Idag blir det noe så spennende som fiskekaker til middag. Imorgen går sykmeldingen min ut så jeg har time til legen. Da får jeg høre om hun syns jeg skal fortsette å gå i redusert stilling eller om jeg skal tilbake for fullt.
 
Vi har bært inn ved i kjelleren til vinteren, ingen skal fryse her i huset :)
Nå står steiken i ovnen og snart brann-kamp på tv'en.
 
Steik hørtes veldig godt ut! Men Brann-kampen kan jeg styre meg for, jeg er mer opptatt av Tromsø-RBK Hihihihi
 
Kan godt bli uavgjort i den kampen, det hadde vært fint for brann :)
 
Neidaneidaneidaneida!! Heia RBK!!!! :-) Hilsen trøndern....;)
 
Men nå ser det jo ikke akkurat lyst ut sånn umiddelbart, så vi kan vel enes om uavgjort hvis ikke ting endres kjapt;)
 
1-0 til Brann
 


Dragemammaen skrev:
Fotball vet jeg ikke, men vi har brukt dagen på å dele nyheten


Ååååh, det høres ut som en superkos dag!!! Skulle ønske jeg hadde det til gode, men jeg klarte ikke å holde meg lenger enn til uke 8 hos foreldrene mine...*håpløs*
Er det deres første barn? Ble folk glade?
 
Jeg fikk besøk av et par venninner som sov over fra i går. Bare kosa oss :-) Bakt boller etter vi kjørte de til bussen, og fått vasket noe klær. Ellers er det slækking på 'timeplanen' nå. Deilig!
 
Hørtes bra ut! Når er du reiser til USA? Har ikke sett noe til deg i helga, så jeg lurte på om du hadde reist? :)
 
Vi har hatt et vennepar på besøk, sammen med deres lille gutt. Han er "litt" LSK-fan, men uheldigvis gikk de hjem før Brann-LSK kampen startet :D Var godt fornøyd her i heimen kan man si :D 

Også har jeg snakket med mamma i telefonen nå etter at mini var i seng :) 
 


MittAndre <3 skrev:
Hørtes bra ut! Når er du reiser til USA? Har ikke sett noe til deg i helga, så jeg lurte på om du hadde reist? :)


'husfest' på jobben fredag og besøk fra lørdag formiddag til søndag, så da var det liten tid til å sitte foran pc'en ;)
Reiser på onsdag! \o/ Kun 2 dager på jobb nå og så bærer det avgårde :D
 


Phibonacci skrev:


MittAndre <3 skrev:
Hørtes bra ut! Når er du reiser til USA? Har ikke sett noe til deg i helga, så jeg lurte på om du hadde reist? :)


'husfest' på jobben fredag og besøk fra lørdag formiddag til søndag, så da var det liten tid til å sitte foran pc'en ;)
Reiser på onsdag! \o/ Kun 2 dager på jobb nå og så bærer det avgårde :D


God tur!!!!!
 


once more skrev:


Phibonacci skrev:


MittAndre <3 skrev:
Hørtes bra ut! Når er du reiser til USA? Har ikke sett noe til deg i helga, så jeg lurte på om du hadde reist? :)


'husfest' på jobben fredag og besøk fra lørdag formiddag til søndag, så da var det liten tid til å sitte foran pc'en ;)
Reiser på onsdag! \o/ Kun 2 dager på jobb nå og så bærer det avgårde :D


God tur!!!!!


Oooooh! Det nærmer seg avreise! Gooood tur fra meg også :)
 
god tur phibonacci! :)

Jeg er hjemme med syk gutt i dag. Omgangsyke, eller noe... Startet natt til lørdag med oppkast en gang. Diare to ganger i går, og oppkast igjen natt til i dag. Litt merkelig omgangssyke men.. Håper ikke det er noe allergi!

Ellers var vi på UL uke 12 + 2 i sist uke! Fikk se en fin minibaby, og jordmor mente alt så veldig bra ut med h*n. Herlig følelse! Puls 166.. spent på om det er gutt eller jente, selv om det ikke har noe å si :)

oj... langt svar fra meg.... sjelden jeg er innom og skriver noe i disse travle dager...
 
Back
Topp