Hvis du leser dette MÅ du svare!

Ja, jeg får vel også svare deg! Sitter å se på tv2 hjelper deg! å venter på Sara og Selma :) Å kjenner lille krapyle mitt romstrerer i magen<3
 
har sett på 2 nederlandske robinson med barna, kos at de er så store at vi kan se noen serier sammen. Mannen  driver med volleyballtrening igjen (i helga slo de begge størrere nabobygdaer :P)
Ellers prøver jeg å hekle en cupcake, men har for dårlig lys.....
 
Jeg er glad i å SPISE kaker jeg...ikke bake dem...men jeg MÅ jo bake dem for å kunne SPISE dem...hmm...dilemma... ;)
 
Idag er jeg 15 uker!

OG, vi er så og si ferdig å pusse opp og møblere barnerommet, soverommet og stua! Stolt o.O 
 
Grattis!!! Da tror jeg akkurat at jeg var inne på bloggen din! Søte lille bebismagen!!! :-) Rommene dere har pusset opp har blitt kjempefine!!! Hvis det var deg da....men det tror jeg siden det passet sånn med det du skriver ;)

Gratulerer med nytt hus, oppussing og 15 uker! Gode grunner for feiring! :-)
 
Så flittige og flinke dere har vært Usynlig :) 

Her i huset begynner vi å bli litt lei av løs mage.. mini har holdt det gående siden mandag, og i dag har mannen vært i fullt firsprang på do hele dagen også.. at min mage er "i ulage" begynner jeg å bli vant med siden jeg er gravid og det varierer fra uke til uke.. 
 


krapyle skrev:
Kan du sende meg oppskrift? jeg elsker å lage mat og bake :)


Var det til meg? Og mente du da Nederlandsk eplekake eller min heklete cupcake? haha
 


MittAndre <3 skrev:
Jeg er glad i å SPISE kaker jeg...ikke bake dem...men jeg MÅ jo bake dem for å kunne SPISE dem...hmm...dilemma... ;)


Skal tenke på deg når det blir Ikeatur for oss, og kaste en eplekake inni postkassen din :P
 


blåkanin skrev:
Så flittige og flinke dere har vært Usynlig :) 

Her i huset begynner vi å bli litt lei av løs mage.. mini har holdt det gående siden mandag, og i dag har mannen vært i fullt firsprang på do hele dagen også.. at min mage er "i ulage" begynner jeg å bli vant med siden jeg er gravid og det varierer fra uke til uke.. 


ÅÅ, det har jeg også, nå har jeg jo spist veldig lite og dårlig og, men å våkne tidlig fordi du må tisse OG det andre er ikke morsomt......
Men det varierer veldig, håper det blir snart bedre igjen.
 
Noe seint i seng i går, også våknet selvfølgelig mini en halvtime FØR klokka ringte i dag tidlig *gjesp*
 


once more skrev:


Phibonacci skrev:


once more skrev:

Kaken må jeg tenke litt på, kanskje min famous eplepai, for hele familien liker den......


mmm. Eplepai med vaniljekrem eller vaniljeis :-D og kanel i selve kaka sef!!! Kan jeg være familien din nå? *smile*

Vi pleier ikke å spise den med is eller vaniljekrem, men det går an!
Kanel er med selvfølgelig! Det har blitt en populær oppskrift her i bygdaen, har laget den til kollegaer, bursdager, strikkeklubb, koselig det!
Her er siste jeg laget med sønnen min for noen uker siden :P


NAM!! :-D Den så übergod ut :)
 
Dytter fram igjen denne tråden jeg :D

Kanskje det skaper mer aktivitet? :D Kan jo i alle fall håpe..

Så, hva er dine planer for dagen? Her er sol og visstnok varmt i dag (har bare kikket ut av vinduet) men snart på tide å komme seg ut :) Tenker vi skal være litt ute etter middag i dag, før det blir for mørkt da. Med andre ord ikke så alt for lange stunda nå når det er så seint på året.
 


once more skrev:


MittAndre <3 skrev:
Jeg er glad i å SPISE kaker jeg...ikke bake dem...men jeg MÅ jo bake dem for å kunne SPISE dem...hmm...dilemma... ;)


Skal tenke på deg når det blir Ikeatur for oss, og kaste en eplekake inni postkassen din :P

Hahahha, det hadde vært fantastisk!!! ;-)
 


MittAndre <3 skrev:


once more skrev:


MittAndre <3 skrev:
Jeg er glad i å SPISE kaker jeg...ikke bake dem...men jeg MÅ jo bake dem for å kunne SPISE dem...hmm...dilemma... ;)


Skal tenke på deg når det blir Ikeatur for oss, og kaste en eplekake inni postkassen din :P

Hahahha, det hadde vært fantastisk!!! ;-)


Må være en flott overraskelse å finne eplekake i postkassen når man forventer å finne avis, regninger og reklame..
 


blåkanin skrev:
Dytter fram igjen denne tråden jeg :D

Kanskje det skaper mer aktivitet? :D Kan jo i alle fall håpe..


Så, hva er dine planer for dagen? Her er sol og visstnok varmt i dag (har bare kikket ut av vinduet) men snart på tide å komme seg ut :) Tenker vi skal være litt ute etter middag i dag, før det blir for mørkt da. Med andre ord ikke så alt for lange stunda nå når det er så seint på året.

Lurt!!! :-)
Jeg har vært hjemme idag, sov leeeenge! Etter dusj og frokost/lunsj har jeg laget to former lasagne, ryddet i stua, støvsugd og vasket gulv. Egentlig ganske fornøyd med meg selv! ;) Nå har jeg sett en film og skal gå opp å ordne meg litt før sambo og Daniel kommer fra jobb. Vi får besøk av et vennepar med guttungen til middag idag så det blir nok en koselig ettermiddag. Ikveld er det spinning på 3T igjen :) Gleder meg til jeg igjen sitter limt til sofaen og ser 71 grader Nord ETTER trening,  heheh ;)
 


blåkanin skrev:


MittAndre <3 skrev:


once more skrev:


MittAndre <3 skrev:
Jeg er glad i å SPISE kaker jeg...ikke bake dem...men jeg MÅ jo bake dem for å kunne SPISE dem...hmm...dilemma... ;)


Skal tenke på deg når det blir Ikeatur for oss, og kaste en eplekake inni postkassen din :P

Hahahha, det hadde vært fantastisk!!! ;-)


Må være en flott overraskelse å finne eplekake i postkassen når man forventer å finne avis, regninger og reklame..


Synes det hørtes egentlig skikkelig morsomt ut når jeg leste igjen hva jeg skrev egentlig :P
 
Denne tråden er fantastisk! Her kan vi bare slarve i veien :) Det er topp :)
Jeg er trøtt nå, men sitter som de fleste mandager på jobb og sløver forran pc'en mens jeg venter på at min kjære skal bli ferdig med mandagsmøter så vi kan komme oss hjem (en bil...) 2 møter på han i dag, så da blir det litt sent, men jeg har noen tv-serier på lur og så går det med litt tid på surfing. Kanskje jeg kan sove også? Tror jeg klarer det fint Ü
 
Vi har vært ute og gått tur i mørket nå. Kaldt og helt stjerneklart! Så vi sitter her med røde roser i kinnene alle tre :) Må få i mini litt kvelds nå, også i seng. Etter det skal jeg kose meg med jakten på kjærligheten :D
 


blåkanin skrev:
Vi har vært ute og gått tur i mørket nå. Kaldt og helt stjerneklart! Så vi sitter her med røde roser i kinnene alle tre :) Må få i mini litt kvelds nå, også i seng. Etter det skal jeg kose meg med jakten på kjærligheten :D


Av og til savner jeg norsk tv, men de har mange av de samme seriene på svensk. Er bare ikke helt det samme... ;) "bonde söker fru" mener jeg det heter her ;)
 
Back
Topp