Hvis du leser dette MÅ du svare!



blåkanin skrev:
Bare innom og kikker :D

Noen som har begynt å tenke på shopping til den lille?

Jeg tenker vi venter til etter ordinær ultralyd i alle fall.. så vet vi litt mer hva vi har å forholde oss til..

Vi venter en gutt så jeg har handlet en supersøt sparkebukse og ett par nuuutelige små sokker, men utover det blir det nok ikke mye mer før nærmere fødsel. Vi har jo en gutt fra før så det blir vel endel arv og vi trenger jo ikke slikt som vogn, sprinkelseng, bilstol, stellebord etc... vi har alt etter 2-åringen :)
 


blåkanin skrev:


once more skrev:


MittAndre <3 skrev:
Ja, også har du jo snart bursdag! Blir nok i bra form snart ja! ;)


ja, det går jo ikke an å fylle 33!!! og ikke klare å spise kake! Eller iallfall en god middag, spesielt fordi mannen min reiser neste dag, 5 dager i NL....
(positive med det er da at han kan ta med masse NL ost, for DET har jeg lyst på!!!)


Kos deg når du får osten du.. :D Jeg er ingen osteperson, så jeg blir dårlig bare med tanken på ost.. norvegia og jarlsberg går fint, men alt utover det sier jeg neitakk til..

Kake må du få til å spise når du har bursdag ja!

Du må bare smake NL ost, er det beste jeg vet, unnskyld at jeg sier det, men Norsk ost har bare ikke smak..... Ikke skytt meg nå....
Kjøper noen ganger en bit importert Gouda hos Coop mega, men det koster 60 kr, og er spist opp i 2 dager hos oss. Men den er ekte, med god smak.
Skal til Tynset fredag, så tror jeg unner meg selv å kjøpe en bit igjen :)

Kaken må jeg tenke litt på, kanskje min famous eplepai, for hele familien liker den......
 
Nå har jeg lagt ut nytt magebilde! Ser ut som det er 4,5 uke mellom bildene, men i realiteten er det bare 3 uker, siden jeg ble satt fram 1,5 uke på sist ul ;-P
Jeg syns magen har vokst mye!!! ;)

Edit: Det ligger forresten under Våre Bilder ;)
 


MittAndre <3 skrev:
Nå har jeg lagt ut nytt magebilde! Ser ut som det er 4,5 uke mellom bildene, men i realiteten er det bare 3 uker, siden jeg ble satt fram 1,5 uke på sist ul ;-P
Jeg syns magen har vokst mye!!! ;)

Edit: Det ligger forresten under Våre Bilder ;)

Åi! Det var en fin mage, og STOR forskjell:) GLeder meg til magen blir litt større (og jeg kan fortelle det=)
 


MittAndre <3 skrev:
Nå har jeg lagt ut nytt magebilde! Ser ut som det er 4,5 uke mellom bildene, men i realiteten er det bare 3 uker, siden jeg ble satt fram 1,5 uke på sist ul ;-P
Jeg syns magen har vokst mye!!! ;)

Edit: Det ligger forresten under Våre Bilder ;)


magen din har vokst!!! så fin den ble :)
 
Takk, jenter...tror jeg.. ;) Syns jo den er blitt veldig stor så tenker selvfølgelig at det er mye "meg" som har vokst også...men jeg er "bare" 2 kg tyngre og sist på dette tidspunktet så hadde jeg lagt på meg dobbelt så mye så jeg får bare være fornøyd med det ;) Syns jo det er litt stas med mage også, hihihihi;)
 
Jeg synes hvertfall det er fint med stor mage! Heller gravidmage enn tjukkemage sånn som jeg har nå;)

 
Nei, er jeg våken enda??! Det er jo natta for lenge siden for meg!!! Må komme meg opp av sofaen og opp i senga umiddelbart!! Natta jenter!!!
 
Da skal jeg snike meg inn og kikke på mittandre sitt magebilde :D

Her har ikke magen vokst noenting ennå.. 

Mini sitter ved bordet og hiver ting på gulvet og sier "nei nei nei". Så sier jeg "hiver du de på gulvet?" hvorpå mini svarer "jaaaaaa" og gliser. "din ramp" sier jeg, "jaaaaa" svarer mini og gliser mer.. 
 


blåkanin skrev:
Da skal jeg snike meg inn og kikke på mittandre sitt magebilde :D

Her har ikke magen vokst noenting ennå.. 

Mini sitter ved bordet og hiver ting på gulvet og sier "nei nei nei". Så sier jeg "hiver du de på gulvet?" hvorpå mini svarer "jaaaaaa" og gliser. "din ramp" sier jeg, "jaaaaa" svarer mini og gliser mer.. 

Hihihi, så herlig!!! Det er litt gøy når de gjør rampete ting med vilje, syns jeg :) Viser litt personlighet og humor - det er positivt!!! Jeg ler mye av det Daniel gjør om dagen, de er nå så søte ;)

 


blåkanin skrev:
Da skal jeg snike meg inn og kikke på mittandre sitt magebilde :D

Her har ikke magen vokst noenting ennå.. 

Mini sitter ved bordet og hiver ting på gulvet og sier "nei nei nei". Så sier jeg "hiver du de på gulvet?" hvorpå mini svarer "jaaaaaa" og gliser. "din ramp" sier jeg, "jaaaaa" svarer mini og gliser mer.. 

Jeg syns forresten du er heldig som ikke har fått mage enda...forrige gange jeg ble gravid hadde jeg 10 kg for mye på kroppen, men  nå hadde jeg endelig fått av disse. Jeg håpet at jeg skulle være av de jentene som får en liten kul når de nærmer seg halvveis...og bare kunne si plutselig at "Jo, det er sant, jeg er 18 uker på vei" må jo være helt herlig!!! Men her er det ingen mulighet for det...det vises alt for godt, folk er ikke redde for å spørre engang.... Menmen, jeg begynner og venne meg til den og syns det er litt stas også ;)
 


once more skrev:

Kaken må jeg tenke litt på, kanskje min famous eplepai, for hele familien liker den......


mmm. Eplepai med vaniljekrem eller vaniljeis :-D og kanel i selve kaka sef!!! Kan jeg være familien din nå? *smile*
 


blåkanin skrev:
Da skal jeg snike meg inn og kikke på mittandre sitt magebilde :D

Her har ikke magen vokst noenting ennå.. 

Mini sitter ved bordet og hiver ting på gulvet og sier "nei nei nei". Så sier jeg "hiver du de på gulvet?" hvorpå mini svarer "jaaaaaa" og gliser. "din ramp" sier jeg, "jaaaaa" svarer mini og gliser mer.. 


Jeg må også snike på magebildene nå skjønner jeg.
Jeg og sambo kan nok se at magen buler bittelitt, men for alle andre synes ikke noe. :)
Er litt digg. 

Morsomme disse små :-D Synes jeg ser gliset :)
 


Phibonacci skrev:


once more skrev:

Kaken må jeg tenke litt på, kanskje min famous eplepai, for hele familien liker den......


mmm. Eplepai med vaniljekrem eller vaniljeis :-D og kanel i selve kaka sef!!! Kan jeg være familien din nå? *smile*

Vi pleier ikke å spise den med is eller vaniljekrem, men det går an!
Kanel er med selvfølgelig! Det har blitt en populær oppskrift her i bygdaen, har laget den til kollegaer, bursdager, strikkeklubb, koselig det!
Her er siste jeg laget med sønnen min for noen uker siden :P

 
Ååååååååååh, det så fantastisk godt ut!!!!!!!!
 
åh, vet om en i heimen som hadde blitt happy om vi hadde laget eplekake ja..

mini hadde vært mer enn fornøyd med isen han :)
 
Ååååh, nå kom jeg på at jeg skal lage vaffler til kveldsmat til storebror!!! (Og til meg....;) Og før jeg rakk og komme meg ut på kjøkkenet ble faktisk sambo så ivrig på vafflene at han har faktisk begynt....tror jeg skal holde meg stille og leke med Daniel så kanskje han gjør ferdig alt...
 
Godt med vafler hvis noen andre steker dem :)
Her ble det arme riddere til lunsj, noen storebror (han er så glad at han endelig blir storebror etter 8 år!) har gled seg til lenge. Og jammen spiste jeg en og!
 
Håper virkelig det løser seg med matproblemene dine once more..kan jo se ut som en lysning på gang i alle fall..
 


blåkanin skrev:
Håper virkelig det løser seg med matproblemene dine once more..kan jo se ut som en lysning på gang i alle fall..


Det har blitt bedre siden i går, kanskje stemmer det som sto på terminkalkulatoren:
Kvalmen avtar for de fleste 10. nov :)
2 kopper torotomatsuppe og en baquette ble det til middag, men det har vært sur i halsen etterpå siden.
Men.....jeg er glad for alt som jeg spiser, og håper å ha min vanlige matlyst tilbake til neste uke, så at vi kan spise ut på bursdagen min!
 
Back
Topp