Hvis du kunne velge en hvilken som helst stelleveske...

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Sophia Leather i tan eller Elizabeth Black Quilted. Men de er litt over mitt budsjett gitt:p

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Sophia Leather i tan eller Elizabeth Black Quilted. Men de er litt over mitt budsjett gitt:p

Vi kan velge en premie herfra til å bruke i en konkurranse :) Mange har svart Elizabeth, så spørst om det ikke blir den :)

Den Elizabeth var skikkelig fin, men jeg kommer aldri verden å bruke så mye penger på en stelleveske :P

Vi kan velge en premie herfra til å bruke i en konkurranse :) Mange har svart Elizabeth, så spørst om det ikke blir den :)
Oisann, den konkurransen vil jeg nok delta i. Bare håper det ikke blir skravlekonkurranse, føler ikke for å stappe småen i grinda eller foran tven for å sitte her og taste....

Oisann, den konkurransen vil jeg nok delta i. Bare håper det ikke blir skravlekonkurranse, føler ikke for å stappe småen i grinda eller foran tven for å sitte her og taste....

Hva slags konkurranse må til for at du vil delta da? :-)

Olivia i champagne :)

Ååhh.. Den Elizabeth Dove Grey.. *sukk*....! Kan jo fint brukes som stor veske etter stellevesketiden er over også! :D

Nina antaya grey eller elisabeth dove grey

Elizabeth black :)

Sophia taupe

Hva slags konkurranse må til for at du vil delta da? :-)
Det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt på. Foto konkurranse kanskje? Ihvertfall noe som ikke krever enormt med tid.

elizabeth ja, men ingen skravlings.. der har jeg ikke nubbsjangs.. Lykke til :) det er du som er administrator

Back
Topp