Hvis du kunne valgt ditt eget navn?

Hmmm... Vanskelig å se fpr seg, jeg er jo den jeg er. Altså navnet mitt er jo en stor del av det

Jeg endret navnet mitt da jeg giftet meg.
Fra e ending til a ending og tok et mellomnavn og fikk min manns etternavn. :)

Klarer ikke se for meg meg selv med et annet navn. Har endra på navnet mitt da, hadde dobbeltnavn men ble aldri fortrolig med det første navnet så brukte bare det andre. Så da fikk jeg det bare fjernet etter hvert.
Oi nå ble jeg nyskjerrig :D

Aldri egentlig likt navnet mitt. Husker jeg heller ønsket å hete noe mer "hardt" som feks Kathrine eller Tina eller Kristina eller Margaret el. Synes mitt var "barnslig" og "pinglete" og "søtt". Og husker det var kjipt at så mange andre het det samme.

Nå synes jeg navnet er helt greit. Er blitt populært igjen og går vel litt under sjangeren som "vilja" og "Sonja" og slike myke navn. Og synes jo egentlig slike navn er fine.

Var ikke spesielt fornøyd, typisk bestemornavn, og ganske hardt. Ville heller hete noe ala cecilie eller noe lignende mykt noe. :p nå er jeg fornøyd da.

Jeg ville nok ikke byttet fornavnet mitt, da jeg er veldig fornøyd med det. Men kanskje mellomnavnet, synes det er gammeldags. Har et lite brukt fornavn, og synes det er fint.

Da jeg var yngre ville jeg byttet til Emma eller Elizabeth, har ett navn som ifølge moren min var veldig populært da jeg ble født (men kun 1 på mitt trinn på barne- og ungdomsskolen med samme navn som meg). Fornøyd idag med det;-)

Back
Topp