Hvis du kunne valgt ditt eget navn?

Lillemy1991

Glad i forumet
Marsboerne2017
Hva hadde du hett da?
Hadde jeg fått valgt hadde jeg byttet navn på barneskolen. Var kun jeg, rektor og ei gammeldame i veien nedenfor oss med samme navn. Og jeg følte meg kjempe teit som het det samme som de :( men er fornøyd nå da. :)

jeg også hadde det sånn på skolen.
Eneste jeg viste om som het det samme var var oldemoren og bestemoren til kusina mi. :hilarious:
men er fornøyd i dag.

Men vet ikke hva annet jeg ville hete.

Klarer ikke se for meg meg selv med et annet navn. Har endra på navnet mitt da, hadde dobbeltnavn men ble aldri fortrolig med det første navnet så brukte bare det andre. Så da fikk jeg det bare fjernet etter hvert.

Hva hadde du hett da?
Hadde jeg fått valgt hadde jeg byttet navn på barneskolen. Var kun jeg, rektor og ei gammeldame i veien nedenfor oss med samme navn. Og jeg følte meg kjempe teit som het det samme som de :( men er fornøyd nå da. :)
jeg også hadde det sånn på skolen.
Eneste jeg viste om som het det samme var var oldemoren og bestemoren til kusina mi. :hilarious:
men er fornøyd i dag.

Men vet ikke hva annet jeg ville hete.
Litt motsatt til meg, da jeg gikk på skolen tror jeg det var i hvert fall 1 i hver klasse som het det samme som meg :p
Men selv om det er et av de vanligste jentenavnene i hele verden, så ville jeg ikke ha byttet det :)

Jeg har bare 1 annen i Norge med mitt navn (som jeg vet om. Finnes flere med e-ending dog), så jeg burde vel følt meg spesiell og slikt med navnet jeg har. Meeen.. synes alltid navnet mitt var så gammeldags og kjedelig, så om jeg fikk endre til HVA jeg ville som 13 åring eller så, ville jeg nok hett Kim eller Alex (jeg synes på den tiden at intetkjønnsnavn var kult).

Synes navnet er brukbart i dag, selv om INGEN klarer stave det riktig.

Jeg har bare 1 annen i Norge med mitt navn (som jeg vet om. Finnes flere med e-ending dog), så jeg burde vel følt meg spesiell og slikt med navnet jeg har. Meeen.. synes alltid navnet mitt var så gammeldags og kjedelig, så om jeg fikk endre til HVA jeg ville som 13 åring eller så, ville jeg nok hett Kim eller Alex (jeg synes på den tiden at intetkjønnsnavn var kult).

Synes navnet er brukbart i dag, selv om INGEN klarer stave det riktig.

Nå ble jeg ekstemt nyskjerrig på hva du heter. :P

Vi var 3 stk i klassen som het det samme og ville veldig gjerne bytte navn når jeg gikk på ungdomsskolen til Celina. Er i dag tilfreds med navnet mitt og vil ikke bytte :)

Jeg ville gjerne ha et kortere og enklere navn, da jeg var yngre. Hva jeg skulle hete vet jeg ikke, men har det ok med navnet mitt i dag.

Alltid vært fornøyd med navnet mitt :)

Er fornøyd med navnet mitt :)

Hadde nok ikke klart å valgt navn til meg selv :)
og navnet jeg har fått er helt ok :) er det jeg er vant med så klarer ikke helt se for meg noe annet :)

På barneskolen ville jeg bytte, har et typisk førti-femtitallsnavn og et født på åttitallet.
Den gangen ville jeg bytte til Silje, men med tanke på hvor mange jeg i dag kjenner på min alder som heter det er jeg glad jeg har mitt litt mer spesielle navn :-)

Da jeg var yngre ville jeg bytte. Men nå er jeg egentlig fornøyd med navnet :p det er jo liksom meg det :px

Hadde fjernet ene navnet mitt, så ville jeg vært fornøyd;) Vurderer det sterkt. Ellers kunne jeg tenkt meg navnet Lilly

Back
Topp