Hvis du kunne valgt ditt eget navn...

Nina*Pina skrev:
Synes jeg har et greit navn jeg, ville kanskje kuttet ut mellomnavnet mitt da, men det er oppkalling.
Heter Nina Marianne, men bruker aldri begge!

Jeg brukte aldri begge, så jeg tok bort mellomnavnet, enkelt og greit! :D

Så da kunne jeg vel ha valgt mitt eget navn.. Princess Bananahammock eller noe, men beholdt gode gamle "Anne", så da er det vel dét jeg vil hete da.

Sussane
Kanskje

Kunne vel tenkt meg å hete Sunniva eller Elisa, som jeg har kalt jentene mine =)
Synes Anne er så kjedelig og ikke pent (på meg)... tok Emilie som mellomnavn da jeg ble 20 da, da ble det litt bedre..

Mamma hadde lyst å kalle meg Mari når jeg vart født. Pappa ville oppkalle meg etter oldemor, så da ble det Ragnhild da.... Har mangen ganger hatet navnet mitt, og var ekstremt flau når jeg skulle presentere meg for nye mennesker når jeg var mindre

Det vart ofte sånn: heter Ragnhild jeg, men alle kaller meg bare Mari. flaut å tenke tilbake på egentlig... hihihi
Men nå driter jeg i det, er egentlig fornøyd med "oldemor" navnet mitt. er ikke så mangen rundt om her som heter det :-) 

Oi

Et overraskende vanskelig spørsmål......

Da jeg var lita ville jeg nok gjerne hett Benedicte - men nå???

Mia kanskje?

Nei, det jeg har nå er vel greit nok i grunn. Som med alt annet, så ble eget navn mye mindre viktig etter at jeg fikk egne barn - og å gi de navn ;o)

Jeg la til et mellomnavn når jeg var 16, hadde to navn jeg likte godt, Nathalie var navnet jeg ikke valgte, for jeg ville kalle dattra mi det om jeg fikk en engang. Nå venter jeg ei jente, men har hvertfall 3 jeg kjenner som har barn som heter Nathalie. Så da følte jeg at jeg ikke kunne bruke det. Så jeg skulle ønske jeg het Nathalie.

Heter Madeleine jeg, helt ok...

Aner ikke... Mamma ville jeg skulle hete Madeleine da jeg var liten (men pappa ville ikke det)... så kanskje det da..
Har i grunnen ikke tenkt så mye over det... men hater navnet mitt da

Da ville jeg hett kun mellomnavnet mitt som jeg tok til meg som 15-åring - ANINE

Tiny Marie Ichigo.
det er det jeg vil egentlig hete. men stress å skifte. dessuten er jeg ikke sikker på om jeg får lov til å ha Ichigo (jap: Jordbær) av navneregisteret. :(

Klarer liksom ikke se for meg at jeg heter noe annet enn Kristin, så da liker jeg det vel da...

Back
Topp