Hvis du kunne valgt ditt eget navn...

Lush

Forelsket i forumet
Hva ville du hett?

Det jeg faktisk heter. Er veldig glad i navnet mitt jeg. Er nesten ingen på min alder som heter dette, og navnet kan brukes på alle språk - samtidig som det er norsk også liksom..

Forresten heter jeg Susanne

Jeg vet ikke helt.

Da jeg var lita ville jeg hete Ariel.... Men det hadde nok mye med at Ariel var favorittprinsessen ;)

Jeg heter Helene og synes det egentlig er ganske greit. Det er sjeldent jeg er i samme rom eller jobber med noen andre som heter det :)

Når jeg var liten så hata jeg navnet mitt.
Det var ingen andre som het det, og alle sa stadig feil navn til meg,
rett og slett fordi de trodde det var en skrivefeil.

Til og med banken sendte meg i flere år brev med feil navn.
Den ene sjefen på jobben sa feil navn til meg i sikkert 3 år.

Men nå så er det helt greit.

Henriette:) det eg heter :p føler det hadde blitt rart å skulle hete noe annet :)

Lush skrev:

Hva heter du? :)

Spireliten skrev:

Lush skrev:

Hva heter du? :)

Anina

Altid tenkt jeg vil hete Marianne

Jeg kunne ikke ha sett for meg å hett noe annet. Eller, kunne ha fjernet mellomnavnet mitt da - heter Linn Therese, men bruker bare Linn (bortsett fra når jeg signerer eller presenterer meg med etternavn også, for det kræsjer med bare Linn). 

Jeg er veldig glad i navnet mitt, og ville hatt det navnet jeg har Mie, heter jeg<3

Hatet navnet mitt da jeg var yngre. Heter Ida(-Martine), men nå kunne det ikke vært noe annet. Husker jeg likte navnet Yvonne en stund på barneskolen og misunnet bestevennina mi som het Linn.

Etternavnet derimot håper jeg å bli kvitt i et ekteskap etterhvert....

Rebecka.
Hvilket var et av to navn de vurderte til meg, helt til de spurte den litt eldre fetteren min og han foreslo det kjedelige navnet jeg har i dag. :p

Hadde du spurt meg for ti år siden ville jeg nok svart Destiny eller Simone (forøvrig to av karakterene i den überteite såpeserien Passions). Navnet mitt, Kjersti, skaper litt problemer i utlandet. En trodde navnet mitt ble stavet Shoestick (?!?), men alt i ale er jeg veldig fornøyd nå og vil ikke hete noe annet :)  

Jeg aner ikke.

Men da jeg var litta kunne jeg ønske jeg het Linda. Også tror jeg Charlotte eller Caroline var noe hehe.

Men nå idag, så aner jeg ikke hva jeg skulle hett.
Tok oss 3 mnd å få navn på jenta vår, så navn er ikke så lett

Synes jeg har et greit navn jeg, ville kanskje kuttet ut mellomnavnet mitt da, men det er oppkalling.
Heter Nina Marianne, men bruker aldri begge!

Jeg har alltid hatet navnet mitt.... Er langt, alle skriver det feil, og er umulig for meg å uttale siden jeg skarrer veldig.... Men aner ikke hva jeg heller ville valgt... Hvertfall et navn uten R... Heter Margrethe...

Back
Topp