Hvis du i morgen fikk...

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
..besøk av en venninne med barn på samme alder som ditt barn (2 år), hva ville dere ha funnet på da?

VÆR SÅ SNILL, hva ville du ha gjort? 

Hvis det var vær til det så hadde jeg tatt de med på piknik eller noe sånt. Vært ute og mata endene, gått på lekeplass, spist is osv :)

Sunniva snopesyk skrev:
Hvis det var vær til det så hadde jeg tatt de med på piknik eller noe sånt. Vært ute og mata endene, gått på lekeplass, spist is osv :)

Da fikk jeg noen gode forslag i tilfelle solen titter frem eller det blir opphold - så tusen takk for det!!
Men er for det meste meldt dårlig vær i morgen

Lekeland

Bak en kake og la ungene spise seg kvalme på sukker :P

har dere ikke lekeland eller badeland eller noe da? :) Om været skal bli dårlig??

Men husk: Finnes ikke dårli vær, bare dårlig klær :)

finn frem duplo eller noe aent gøy t ungene å la di kosa seg
mens dåkke sitte å ser på, snakke å slappe av

Takk for smarte tips folkens!! Det hjalp meg faktisk en del.. I kveld har jeg ikke hjerne til å tenke ut noenting selv. Er helt susete i hodet etter alt som skjer..

Hadde eg fått besøk heima hadde me nok vore i hagen, har nett fått nytt klatre/disse/rusjestativ, har trampoline, sandkasse og kaninar (og hagestolar). 

Men i morgon har eg avtalt at me lagar lunsj og tar med på lekeplassen, tre stk med ungar 

Zera skrev:
har dere ikke lekeland eller badeland eller noe da? :) Om været skal bli dårlig??

Men husk: Finnes ikke dårli vær, bare dårlig klær :)

Største bullshiten ever!

Hadde bare vært hjemme og latt ungene leke med hverandre her. Man trenger ikke på død og liv ha et fæla prosjekt bare for at to unger skal være i lag noen timer en dag. Ikke rart unger kjeder seg ved å være hjemme når man alltid må UT for å gjøre noe.

Jeg har en gutt på 2 år. Vi har ofte besøk av jevngamle, og da benytter jeg sjansen til å ta det helt med ro. Trenger vel ikke finne på noe når det er flere barn? Her leker de fint sammen uten særlig hjelp fra oss voksne. Både de små gjestene våre, og min gutt når vi er på besøk, liker å komme hjem til noen andre og leke med nye leker. Jeg lar stort sett barna leke i fred, og benytter anledningen til å slappe av og skravle med mødrene. Utelek i hagen eller på lekeplassen i fint vær, og innelek i dårlig vær.

Back
Topp