Hvis du har mulighet og tåler å sette følelsene i sving...

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
så bør du sette på TV6 kl 10.20 i dag.

Jeg er vanligvis ikke fan av Dr. Phil men disse episodene har jeg fått med meg og syns han kommer til sin rett.

Noen som har sett disse episodene tidligere?
Jeg så intervjuet med Michelle i vinter, for ei tøff dame - jeg hadde ikke holdt ut det helvetet

Hva handler de episodene om? Er ikke veldig glad i det programmet. Kan være litt masete. Men noe kan være bra:)

Hva handler de episodene om? Er ikke veldig glad i det programmet. Kan være litt masete. Men noe kan være bra:)
Den første er del 2 av en sak som blant annet har florert på Facebook. 2 barn døde i sitt hjem med 3 mnd mellomrom, ingen er tatt. Moren og stefaren som hadde omsorgen tror begge barna døde av vaksinebivirkninger som dem tok 3 uker før dødsfallet. Dr.Phil hanker inn spesialister til å gjennomgå bevis og det blir bare mer og mer mistenkelig.

Episoden som starter 11.15 er et intervju av Michelle som ble holdt til fange av Ariel Castro sammen med 3 andre igjennom 10 år hvis jeg husker rett. Helt grusom fortelling, hun klarte å rømme til slutt. Sterk og rørende dame :)

Jeg så det i går. Jeg tror moren og/eller Codey mishandlet barna. De nekter å ta løgndetektor test og hun nekter for ting som blir sagt av verdens ledende patolog, og hun har "falske" reaksjoner. Jeg tror virkelig de har skylden her.

Den første er del 2 av en sak som blant annet har florert på Facebook. 2 barn døde i sitt hjem med 3 mnd mellomrom, ingen er tatt. Moren og stefaren som hadde omsorgen tror begge barna døde av vaksinebivirkninger som dem tok 3 uker før dødsfallet. Dr.Phil hanker inn spesialister til å gjennomgå bevis og det blir bare mer og mer mistenkelig.

Episoden som starter 11.15 er et intervju av Michelle som ble holdt til fange av Ariel Castro sammen med 3 andre igjennom 10 år hvis jeg husker rett. Helt grusom fortelling, hun klarte å rømme til slutt. Sterk og rørende dame :)
Uff hørtes ut som en sterk episode ja..

Jeg blir irritert. Eneste de bryr seg om er å ikke bli trakassert. De driter i hva som skjedde med barna, fordi de vet jævla godt hva som har skjedd. Begge barna ble slått i hjel! Jeg tror ikke moren gjorde det, men hun vet at Codey gjorde det og hun prøve å dekke for ham.

Jeg syns det er så rart at de ikke vil ta løgndetektortest. De gjør det til en prinsippsak å bli trodd uten ledninger til kroppen, men noe så omfattende som å grave opp likene og utføre ny obduksjon, det vil de. For meg kan de gjerne utføre ny obduksjon på barna (om det har noe for seg etter fire år), men de burde da kunne ta testen! Om de snakker sant, så hadde jo det (kanskje) fått eksmannen til å slutte å anklage dem. Det virker ikke som om de har lyst til å komme til bunns i saken...

Jeg blir irritert. Eneste de bryr seg om er å ikke bli trakassert. De driter i hva som skjedde med barna, fordi de vet jævla godt hva som har skjedd. Begge barna ble slått i hjel! Jeg tror ikke moren gjorde det, men hun vet at Codey gjorde det og hun prøve å dekke for ham.

Ja, de fokuserer utrolig mye på kranglingen mellom familiene!

Huff, jeg kjenner denne episoden tar på følelsene... For en jævlig mann.

Helt grusomt... :( Og utrolig trist at hun på en måte mistet sønnen sin på grunn av dette.

Helt enig med deg, moren har sett eller hørt eksakt hva som skjedde og hele trioen vil dekke over. Fysj, håper politiet står klar og trapper opp etterforskningen. Noen har ikke rent mel i posen, og jeg holder en knapp på Cody!

Trodde jeg hadde sett denne episoden med Michelle men det hadde jeg ikke :p

Jeg så det eksklusive første intervjuet, herregud som jeg jeg grein :( Da var jeg gravid og bare tanken på det monsteret som slo ihjel hennes fostre og ville beholde blonde Amanda sitt..Huff, feige j... som hang seg første døgnet i fengsel.

Så godt å se at hun klarer seg selv nå :) Familien hennes var helt på kjør, bare drikking og slossing. Godt gjort å beskytte sønnen <3

Hadde knust mitt hjerte å bli kidnappet rett før jeg skulle i tingretten for å få tilbake barnet mitt :(

Dr.Phil er et sterkt program. Har ikke sett denne episoden, men ser for meg at den var sterk i og med at den handlet om den saken med Ariel Castro :(

Back
Topp