Hvis du hadde kunnet velge...

Nei!

Ja til han var 1,5 år evt til han fikk barnehageplass [:)]

ja! Her går jeg jo forsåvitt hjemme da.. MEn det er fordi jeg ikke får meg jobb [&:]

jepp, og skal ha perm fra jobben fram til neste februar. Sal jobbe i firmaet til pappa da, 2 dager i uka, når mannen har permisjon. Tenke å si fra at jeg stiller som vikar på den vanlige jobben når martine har kommet seg godt i gang med bhg[:D]

Jeg har allerede valgt det, skal bare jobbe de 10 ukene pappaen skal være hjemme. Deretter blir det ulønna perm frem til barnehagestart i august. Føler meg heldig! [:D]

Kunne tenkt meg å være hjemme med ungene i barnehage. Da kunne de fått kortere dager og jeg kunne ordnet alle ting i huset som vi aldri får tid til ellers.

Ja, jeg skal være hjemme med Mathilde frem til august[:)] Da har hun akkurat passe alder til og begynne i barnehage.
Også gleder jeg meg til og kose meg med snuppa mi hele sommeren![:D]
Det er jo så mye som skjer nå framover med utviklingen hennes, så aldri i livet om jeg vil gå glipp av det.

Ja, men ikke lengre enn til barnet er 1,5-2 år.

Jeg går hjemme nå, permisjonen tok slutt i desember og vi skal ikke benytte oss av fedrekvote, så den har vi sagt fra oss. Jeg skal gå hjemme til august, men har lagt opp til lekedager sammen med andre barn som også har mammaer hjemme, sånn at vi får kommet oss ut. Men, jeg ser allerede nå at Mathea har hatt godt av å være i bhg, faktisk [:)]

Ja da kunne jeg godt ha vært hjemme til august og barnehagestart. Meeeen ser jo NÅ at det var ganske godt å begynne å jobbe igjen også... [8D]

Ja absolutt,.

ORIGINAL: Delirious

Nei!

Ja, helt klart!

ORIGINAL: fru_vann123

Kunne tenkt meg å være hjemme med ungene i barnehage. Da kunne de fått kortere dager og jeg kunne ordnet alle ting i huset som vi aldri får tid til ellers.

Du, det hadde vært luksus! Det kunne jeg tenkt meg også! [:D]

ja det hadde jeg. men har ikke mulighet. men blir jo hjemme meste parten siden jeg jobber deltid. også begynner jeg jo i permisjon igjen rundt om sommer tiden :)

Ja det hadde jeg. Hadde blitt hjemme til høsten,for da skal han begynne i barnehage.

Ja helt klart! Men bare til høsten i såfall, men så var det dette med pengene da..

Ja, absolutt.

Back
Topp