Hvis du hadde hatt...

OdaM

Elsker forumet
30 000 kr til å dra på ferie med, hvor ville du reist da? I går vant vi nemlig et reisegavekort på 30 000 kroner, og jeg er sånn cirka verdens lykkeligste person akkurat nå[:D]

Vi er to voksne og to barn på 1 og 3 år.

Side i Tyrkia for Sun, fun&shopping, samt godt selskap (les; moi)

Da hadde jeg reist til hawaii eller noe lignende [:D]

Kreta

Thailad er deilig da. Og da er du mer garantert fint vær enn mange andre steder. Heldiggris[;)]

Oi, gratulerer såååå mye!!!

Jeg ville dratt til syden tror jeg, en rolig plass, lagd for familier. [:D]
Dersom du tror barna hadde klart en lang flytur, passer Florida også veldig godt for småbarnsfamilier [:D]

Ikke så glad i å reise til utlandet jeg da. Er en ganske hjemmekjær person. hehe.
Så jeg ville dratt en fin plass i Norge :)
Leid et hotellrom eller en hytte sammen med familien min <3
Hadde det vært 2 år fram i tid hadde jeg dratt med mannen min bare :)

ORIGINAL: Kamel

Thailad er deilig da. Og da er du mer garantert fint vær enn mange andre steder. Heldiggris[;)]

Jeg hadde reist til Algerie, men det er kanskje ikke akkurat "Charterland". 

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Maldivene uten tvil.

Samme her[:D][:D]
Vil såå gjerne på bryllupsreise dit,men blir med drømmen tror jeg nok[8D]

Eller Thailand da[:D]

trur jeg hadde reist til Thailand jeg!! alltid hatt en drøm å reise dit,så JA det hadde jeg gjort[:D][:D][:D]

Tja..eneste stedet jeg virkelig vil til er USA men da holder ikke 30.000 til mer en selve turen så med intens lommepenge sparing kunne det blitt bra [:D]

Kanskje ikke så bra med små barn...[:-]

ORIGINAL: håper85

Jeg hadde reist til side i tyrkia.. Elsker det stedet :)

Det er et land.[8D]

Jeg hadde reist til mmmm.... vel, nå tar det oss vel omtrent 30K å komme til Kurdistan, så det hadde vel blitt dit.[8D]

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Maldivene uten tvil.

ikke tyrkia i allefall.. mas mas mas.. hadde dratt til et sted som ikke er typisk chartertur.. thailand, kina, japan, india, hawaii ol. 

Back
Topp