Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Tenkt på det! Tenk å bare gå å shoppe for 10 000 kronerNy garderobe?
Har ganske god økonomi selvom jeg er alenemorOj jeg hadde nok ikke klart å bruke så mye penger på meg selv. Det er bestandig noe annet som burde eller kunne så da hadde det blitt på noe slikt...
Type interiør eller? Tenkt på det også. Lyst på en skikkelig kool retro skinnstol...men tenker kanskje det er litt nedtur med 1Da hadde jeg puttet pengene i oppussing, ingenting gjør meg mer glad enn å forbedre huset![]()
Hva hadde du spist ?Kjøpt klær og spist noe godt og muligens et smykke
Har ganske god økonomi selvom jeg er alenemorSå har penger til slikt uansett. Disse er kun til meg
![]()
Hvor?? Vi vR akkurat i Kroatia. Begrenser seg litt med en på 1 føler jeg. Særlig når man er alene. Men reise er absolutt aktuelt! Kanskje i Norge??Jeg hadde reist!
Så flink du er! Jeg ville også ha kjøpt inn til en ny garderobekroner til å bruke på bare deg selv. Hva ville du kjøpt/gjort? Har spart om under hele graviditeten og første året til plugge ...planen er å bruke når jeg er nede i prepreggo vekt![]()
Ja. Hatt MasterCard gjeld engang...når jeg var student. Aldri hatt så mange sorte tanker. Så sverget ALDRI igjen.Men det er jo kjempe bra![]()
TakkSå flink du er! Jeg ville også ha kjøpt inn til en ny garderobe![]()
Har prøvd det et par ganger, men ender bare opp med ting til barnaJa. Tenkt på det! Tenk å bare gå å shoppe for 10 000 kroner![]()
Ja. Hatt MasterCard gjeld engang...når jeg var student. Aldri hatt så mange sorte tanker. Så sverget ALDRI igjen.
Haha. Ja. Han er stort sett den jeg bruker penger på...var på toysrus i går. Brukte nærmere 2000 bare derHar prøvd det et par ganger, men ender bare opp med ting til barna![]()
Nei. absolutt ikke! Måtte låne penger av dn venninne også...men! Fikk en awesome tur til Roskilde daSer den, ikke noe gøy med slik dyr gjeld akkurat..
Nei. absolutt ikke! Måtte låne penger av dn venninne også...men! Fikk en awesome tur til Roskilde damen etter det har jeg hatt totalt kontroll på økonomien min
![]()