hvis du hadde en gutt med dette navnet...

*Sprell levende*

Betatt av forumet
Theodor.

Hva ville du kalt lillebror eller lillesøster ?

(ja vi planlegger [:D])

Vi har ei jente nå som heter Ovedie, får vi en gutt ved neste forsøk så blir navnet Theodor [:D] Hadde blitt det denne gangen om det hadde blitt en gutt [:D]

Syntes egentlig det passer til flere navn jeg da[:)]

Herman
Sander

Maja
Tilde

He he....min gutt heter Theodor og jeg vil at neste skal hete:

Herman eller Oliver - hvis gutt (åffkårs[;)])

Leah, Linneah, Juliette eller Juliane - hvis girl!!!

Nydelig navn på gutten din...........[8D]

Tilde/ Tilda [:D]

ORIGINAL: Tammis

Hva som heldst. Syntes det er teit npr navn matcher eller rimer.

Enig, Har egentlig aldri skjønt at navn på søsken må passe sammen. Det er jo ikke mange år av livet de oppholder seg sammen uansett. Jeg har brukt navn jeg synes er fine jeg, aldri tenkt på om de passer eller ligner de andre[:)]

Det er ikke så nøye om det passer men jeg bare lurte på hva folk ville kalt nestemann. Vi har tenkt på flere av forslagene her inne så var litt moro å se [:D] 

Julie [:)]

Tinnea
Tina
Maria
Susanne

[:D]

Eli. [8D]

vi vurderte det navnet på minste her, er jo såååå fint[:D]

er jo ikke sikkert hun tenker sånn matche... Men har man en Svannah kan man ikke kalle neste unge for Kåre... ( ifølge meg hehe) kan jo være hun tenker litt sånn da[;)]

ORIGINAL: * supermeg*

er jo ikke sikkert hun tenker sånn matche... Men har man en Svannah kan man ikke kalle neste unge for Kåre... ( ifølge meg hehe) kan jo være hun tenker litt sånn da[;)]

Signerer denne jeg. Når vi nå skal finne navn er det jo greit med noen som ikke akkurat rimer/matcher, men som går greit sammen. F.eks Savannah og Kåre blir litt for rart synes jeg. Vet liksom ikke helt hva du vil ha og liker.

Tea
Tirill
Tuva

Thea [:D]

Back
Topp