Hvis du hadde 1 billiard..

Kal-El

Forumet er livet
Hvis du hadde 1 billiard (1000 billioner, dvs. 1.000.000 milliarder),
Hva ville du gjort med pengene?

jeg ville sette av penger til ungene mine.
Familien skulle fått litt (foreldre og søsken)

så hadde jeg gitt til metodistkirken slik at de kunne puset opp kirkene sine i norge....(jada, men hvis du hadde sett dem hadde du skjønt hvorfor)

kjøpt verden... I`m the queen of the world!"[:D]

spandert en tur på alle babyverdens medlemmer.....med alt inkludert....

ORIGINAL: Bymusa

laget en pengebinge og lekt onkel skrue hver dag

Jeg ville gjort alt jeg kunne for og hjelpe de som trengte pengene. Fattige osv.. også ville jeg kjøpt hus til alle i familien og tatt de med på ferie. Også hadde jegg sikret fremtiden til adrian.

ORIGINAL: Smulen

Jeg var sikker på at du var det allerede jeg???

ORIGINAL: Marte's mamma

spandert en tur på alle babyverdens medlemmer.....med alt inkludert....

ikke dumt......har tenkt tanken når vi snaket om et landstreff....hvis jeg hadde penger skulle jeg spandert på alle

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: Smulen

Jeg var sikker på at du var det allerede jeg???

jaja, men noe måtte jeg jo svare kjekken...[;)]

Hva ville du gjort da Kel-El?? Siden du spør?

Ville sikkra framtia tell ongan,kjøpt hus å hjølpa alle i familien  som treng det..åsså ha eg tatt me heile familien på ferie...+ att eg hadd kjøpt meg hus,bil å hytta[:)]

da tru jo nok også je hadde spandert på meg en ny komfyr og kjøleskap...

ORIGINAL: Linn23

Hva ville du gjort da Kel-El?? Siden du spør?

Jeg ville brukt alt på forskning innen nanoteknologi, romfart og romtid-teknologi (tidsmaskiner).

En så stor sum med bidrag til de tre teknologiene ville 100% garantert resultert i at
vi kan besøke andre planeter og kolonisere dem, fått nanoboter til å bli en realitet og dermed ville alt
som heter sult, sykdom og forurensning vært en saga blott over natten, og tidsmaskiner ville sørget
for at utviklingen ville aksellerert enda raskere, mangler vi noe kan vi bare dra til fremtiden for å lære om
nye oppfinnelser som er tusenvis av år forut vår tid.

ORIGINAL: Bymusa

laget en pengebinge og lekt onkel skrue hver dag

jepp, noe slikt måtte det ha blitt... samt at jeg nok hadde telt penga minst 4 ganger dagen...

ORIGINAL: Marte's mamma

da tru jo nok også je hadde spandert på meg en ny komfyr og kjøleskap...

Det var vel litt i overkant synes jeg[8D]

Betalt studielån og hus lån ++ samboers lån......satt av penger for å sikre barnas fremtid....gitt litt gryn til familie, også hadde jeg nytt dagene som hjemmeværende husmor, i MER ENN 1 ÅR!!! [:)][:)][:)] 
Hadde jeg skulle gitt penger til donasjon, hadde jeg hjulpet forskjellige dyreorganisasjoner som trenger det!!

Ikke glem shopping da!!!! Hadde shoppa klær, møbler, sko +++++++++++[:D][:D][:D][:D]

Punga ut for det det ville koste å lage en tidsmaskin sånn at jeg kunne dra tilbake til 1967 og hente Elvis. På selveste julaften skulle han stått foran meg og sunget Silent night.
Resten av penga er en historie for seg selv.

jeg trodde det handlet om biljard av overskriften

da ville jeg gitt mye til dyrevern/noah/peta..så skulle jeg og familien levd livet til vi alle gikk bort...så hadde jeg kjøpt meg en FEIT amerikaner med skikkelig grommlyd og minium 350hk[:D]og masse sko.og så skulle jeg dratt på reise jorden rundt og gjerne hatt opp til flere oppholdssted rundt omkring i verden..deretter skulle jeg leid inn verdens beste advokat og privatetterforsker og trødd eks-svogeren min så langt ned i helvete at han bare kunne drømme om å komme der ifra igjen..ja..det var vel mine største ønsker 

Back
Topp