hvis du fryser ned

Martha2

Gift med forumet
kyllingkjøttdeig, og senere(dager, uker) tiner den igjen, stinker det da helt for jævlig??? hver bidige gang jeg prøver, stinker det like ille, selv om den får ligge litt åpen og lufte seg. orker ikke bruke den og kaster hver gang. vet det lukter promp av kylling produkter, men dette er skikkelig fælt og går jo ikke over[:'(][:'(][:'(](og nei, datoen er oftest ikke gått ut...[;)])

jo, men de går jo litt over etterhvert. her har det vært sånn at det stinker over hele huset[:'(]pysete jeg da og kaster... selv om den lufter seg

Anbefaler å fryse de ned i en brødpose eller liknende. Hvis man fryser det ned i pakningen så stinker pga innpakningen. Den er helt lufttett, og da blir det lett sånn. Jeg pleier alltid å fryse ned i poser, da lukter det mindre[:)]

lunkter gjør det uansett,men om det lukter vondt når du steker den,så ville jeg ikke brukt den..
eller om du klarer,smak på den rå...da smaker du lett om du kan bruke den eller ei

ORIGINAL: Badeand*

Anbefaler å fryse de ned i en brødpose eller liknende. Hvis man fryser det ned i pakningen så stinker pga innpakningen. Den er helt lufttett, og da blir det lett sånn. Jeg pleier alltid å fryse ned i poser, da lukter det mindre[:)]

ikke dumt, det må jeg teste!!![:)] takk

ORIGINAL: annem82

rå?? ææææsjj[:D][:D] orker ikke steke den engang når den stinker slik..

hehe,bare noe jeg er vant til fra der jeg jobbet...der måtte vi smake på alt som var rått...(så si)...
så det gjør jeg til dags dato hjemme om jeg er i tvil..hehe

Back
Topp