Hvis du fikk VELGE..

*annlkaogliten*

Elsker forumet
Skulle du vært 45 eller 85kg? Og hvorfor?

[8D]

85 kg.
Fordi jeg tror det ville sett fælt ut å være 182 høy og veie 45 kg [:D]

45, er bare 164 høy, å så i går at en lege mente man da burde være 56kg...jeg er 77 nå så gtreit å prøve den andre enden?

[8D]
ORIGINAL: RedElf

85 kg.
Fordi jeg tror det ville sett fælt ut å være 182 høy og veie 45 kg [:D]

85 kg [:)] Hadde ikke vært såå lekkert å være 178 høy og 45 kg vel.

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Hadde nok valgt 45 kg da du. Er 160 høg, så tror 45kg hadde sett bedre ut en 85kg på meg[:)]

ORIGINAL: Trisella

45, for det er lettere å legge på seg enn å slanke seg[8D].

nå er det ikke det for alle da:p

ORIGINAL: BlessItBe

85 kg [:)] Hadde ikke vært såå lekkert å være 178 høy og 45 kg vel.

eller 180cm som jeg er [:D]

85 kg fordi jeg har veid begge deler med samme høyde som jeg har nå og ser ut som et levende skjelett ved 45 kg. [8D]

45 kg. Fordi det er nærmere min trivselsvekt enn 85. Jeg har vært nede i 48 kg, og da så jeg ikke så fin ut, men jeg følte meg vel..
Jeg har også veid 85 kg, og da FØLTE jeg meg rimelig crappy. Jeg er ikke laget for å bære så mye vekt. Syns hverdagen var et slit.

45, definitivt!
Er 165 og veier 49 kilo. Hadde overhodet ikke sett syk ut med 4 kg mindre [:)]

Ja ikke sant hyssamaia, du hadde vært ett vandrende lik[&:]

Mye bedre med litt på kroppen enn å være for tynn syns jeg [:D][:D]

ORIGINAL: Trisella

45, for det er lettere å legge på seg enn å slanke seg[8D].

Det er det faktisk ikke!!!

Jeg har alltid vært tynn før, og jeg prøvde for harde livet og legge på meg!! Men det funket faen ikke.. Uansett hva jeg gjorde la jeg ikke på meg, og alle som følte at de var nødt til å påpeke hvor tynn jeg var gjorde ikke saken noe bedre!!

Dessverre har jeg ikke den problemstilligen lenger, men det er helt feil å si at det er lett å legge på seg!!! Noen har naturlig høy forbrenning, og da kan du spise en hel jævla ku daglig uten å legge på deg et gram!!!

Edit: Jeg ser nå at du snakket for deg selv, så da tar jeg av meg hatten og tusler ut av tråden igjen kjære sladrevenn.. [8D]

Til spørsmålet ville jeg glatt veid 45 kg igjen..

85, fordi min machvekt er kanskje 80 eller rett under der. Og det er 12 kilo lavere enn jeg er nå. Å være 179, kraftig bygd, og veie 45 kilo... Jeg tror jeg hadde vært alvorlig syk med 60 kilo, jeg.

45, var 47 før ungene. Men er nå 54, sku gjerne ned et par kg. SÅ heller 45 enn 85. Men det er meg da.

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Hyssamaia!

85kg.. jeg er bare 175 høy. men da  jeg veide 85kg sklei jeg inn i 38/40 i str. [:D] og jeg så sånn her ut

Så når jeg ser sånn ut med 85 kg, hvordan vil jeg se ut med 45?[8D]

her er jeg over 40 kg mer enn det og høygravid... [:D]
jeg så utrolig skrapa ut i trynet da jeg veide 80kg kan man si...

du så jo fabolous ut på det bildet

Back
Topp