Hvis du er innom her så......:)

Ja de bara å vara tålmodig :) hvordan syns du det går me baby nr 2. Er det lettare? Ammar du ?
Er det legesjekk nær de er 2 år??
De må vara noen nytt. De hade ikkje det nær 4 åringen var 2 årskontroll . Hva sjekker legen da?
Syntes egentlig det går ganske fint. Mer avslappa i forhold til mye, men samtidig så er det jo mer hektisk da...!:p Ammer ikke. Amming har ikke vært noe som har fungert for meg så her fikk 2-åringen flaske fra 3 uker og lillebror fra dag 1..

Det var hvert fall legesjekk her.. lyttet på hjerte og lunger, lyste i øynene for reaksjoner osv, så kjapt på tennene, og generell prat om helsa hennes. Om hu stortsett var frisk og rask osv:)
Har frøkna stortsett vært frisk og rask eller?:)
 
Syntes egentlig det går ganske fint. Mer avslappa i forhold til mye, men samtidig så er det jo mer hektisk da...!:p Ammer ikke. Amming har ikke vært noe som har fungert for meg så her fikk 2-åringen flaske fra 3 uker og lillebror fra dag 1..

Det var hvert fall legesjekk her.. lyttet på hjerte og lunger, lyste i øynene for reaksjoner osv, så kjapt på tennene, og generell prat om helsa hennes. Om hu stortsett var frisk og rask osv:)
Har frøkna stortsett vært frisk og rask eller?:)
Eg amma 2 åringen i 8 Mnd da endligen tog hon flask.
Denna gang angrar eg dyp på att eg ikkj gav flaska till babyen fra dag 1. Har ej 6 Mnd på lørdag og har nektar tar den ej.
Både ja og nei en jente som nær hon væl får feber så får hon høg feber.
Hon går og er tett og snue året runt typ. Så ska snakka med helsesøster på 2
Årskontroll .
 
Eg amma 2 åringen i 8 Mnd da endligen tog hon flask.
Denna gang angrar eg dyp på att eg ikkj gav flaska till babyen fra dag 1. Har ej 6 Mnd på lørdag og har nektar tar den ej.
Både ja og nei en jente som nær hon væl får feber så får hon høg feber.
Hon går og er tett og snue året runt typ. Så ska snakka med helsesøster på 2
Årskontroll .
Kjedelig når de nekter å ta flaske også....
Usj da.. er jo ganske vanlig med snørrete barn høst, vinter og vår, men når hu er tett hele året må det jo være slitsomt for henne!:eek:
Angående feber så er det sånn med 2 åringen her også.. får høy feber når hu først får feber.
 
Her går alt fint med gutten vår. Var på foreldresamtale i dag og de hadde bare godt å si. Han har ikke interesse for å gå på do enda. Han snakker som en foss og det er så kjekt. Jeg mistet nylig, MA, 8+5- stoppet rundt 8+0. Håper vi blir gravid igjen fort. Ellers er det bare fint med familien:)
 
Her går alt fint med gutten vår. Var på foreldresamtale i dag og de hadde bare godt å si. Han har ikke interesse for å gå på do enda. Han snakker som en foss og det er så kjekt. Jeg mistet nylig, MA, 8+5- stoppet rundt 8+0. Håper vi blir gravid igjen fort. Ellers er det bare fint med familien:)
Så bra gutten har det bra. Deg sender eg en klem. Hoppas du bli fort gravid igjen :)
 
Kjedelig når de nekter å ta flaske også....
Usj da.. er jo ganske vanlig med snørrete barn høst, vinter og vår, men når hu er tett hele året må det jo være slitsomt for henne!:eek:
Angående feber så er det sånn med 2 åringen her også.. får høy feber når hu først får feber.
Kjedeligt nær han ej tar flaska. Har prøvd 4 Olika flasker men nei da. Imon ska me på 2 årskontroll
 
Her går alt fint med gutten vår. Var på foreldresamtale i dag og de hadde bare godt å si. Han har ikke interesse for å gå på do enda. Han snakker som en foss og det er så kjekt. Jeg mistet nylig, MA, 8+5- stoppet rundt 8+0. Håper vi blir gravid igjen fort. Ellers er det bare fint med familien:)
Så bra at det går fint med gutten deres!:) jenta mi er heller ikke super interessert i å gå på do. Hu spør en gang nå og da, men forløbig bare kommet noen få dråper en gsng. Tenker at det kommer når de er klare!

Så leit og høre om MA din... ❤Håper det klaffer fort igjen og at spira da klamrer seg fast!
 
Gick bra takk. Bara kontroll me helsesøster . Jenta er 95,6 lang og veier 17400g :eek:, må begrensa henne maten nå:oops:
Oj!! Stor jente! Både i høyde og vekt:D sa helsesøster det!?
 
Det er det dummeste jeg har hørt... Barn er i stor aktivitet og vekst.. det jevner seg jo mest sannsynlig ut etterhvert.. kjenner jeg blir provosert over de kurvene!
Så lenge hu ikke lever på snop og kaker, men ordentlig mat så fyller hu seg selv fra topp til tå.
 
Her går det fint. Snuppa blomstrer og vokser til. Prater uten pause og elsker å være ute :) veldig bestemt og sta, vet hva hun vil og når hun vil det. Omsorgsfull og god :) liker godt å hjelpe å lage middag. Her er det full fart hver dag og vi har ikke tid til å ta det med ro :p "Leke mamma!!" får jeg høre ofte! Her er lillebror på vei med termin i månedsskiftet januar/februar 2017. Snuppa er veldig bevisst på og interessert i magen, vil kjenne spark og bevegelser og mener fast bestemt at lillebror skal hete Nicholas :p hun godtar ingen andre navn :p
 
Her går det fint. Snuppa blomstrer og vokser til. Prater uten pause og elsker å være ute :) veldig bestemt og sta, vet hva hun vil og når hun vil det. Omsorgsfull og god :) liker godt å hjelpe å lage middag. Her er det full fart hver dag og vi har ikke tid til å ta det med ro :p "Leke mamma!!" får jeg høre ofte! Her er lillebror på vei med termin i månedsskiftet januar/februar 2017. Snuppa er veldig bevisst på og interessert i magen, vil kjenne spark og bevegelser og mener fast bestemt at lillebror skal hete Nicholas :p hun godtar ingen andre navn :p
Så fantastisk! Det er både morsomt, herlig og til tider frustrerende hvordan de vokser opp til å bli egne små mennesker med egne meninger altså❤ Gratulerer med lillebror på vei! Det blir jo veldig spennende! Og tenk så kry hu hadde blitt hvis det faktisk ble Nicholas ! Morsomt at hu er SÅ sikker i sin sak!:p
 
Det er det dummeste jeg har hørt... Barn er i stor aktivitet og vekst.. det jevner seg jo mest sannsynlig ut etterhvert.. kjenner jeg blir provosert over de kurvene!
Så lenge hu ikke lever på snop og kaker, men ordentlig mat så fyller hu seg selv fra topp til tå.
Syns de e rart asså. De reagerar mer på vissr de feller visst du er
 
Det er det dummeste jeg har hørt... Barn er i stor aktivitet og vekst.. det jevner seg jo mest sannsynlig ut etterhvert.. kjenner jeg blir provosert over de kurvene!
Så lenge hu ikke lever på snop og kaker, men ordentlig mat så fyller hu seg selv fra topp til tå.
Syns de e rart asså. De reagerar mer på visst barnet får før mye mat æn før lite.
 
Syns de e rart asså. De reagerar mer på visst barnet får før mye mat æn før lite.
Greit at man skal passe på i forhold til overvekt, men barn vokser i rykk og napp.. De er i masse bevegelse og hvis man legger til rette for god og sunn mat så er det det viktigste!:)
 
Syngende Elsa dukke :/
Frost, Frost og atter Frost... :/
Karsten og Petra bøker
Løveungen og Frøken Kanin bamser
Klær (paljetter, glitter, kjoler, skjørt, pelsvester og annet dill er visst veldig populært hos vesla :p)
Dukker, dukkehus og dukkeutstyr

Der her er 2-åringens ønsker. Mamma'en sin ønskeliste ser ikkje helt slik ut ;)
 
Hva skal dere kjøpe til jul til 2 åringene i år? :)
Her er alt av elsa og anna/ frost ting på ønskelista tror jeg..:p haha

Har egentlig ingen anelse om hva vi skal kjøpe til henne.. tar gjerne i mot smarte og gode tips!
 
Back
Topp