Hvis det ringer på noen sprudlende

Hit kommer det aldri noen, men jeg tror jeg ville hatt vansker å si nei, selv om jeg mener det skal holdes til mandag.

Vi kjøpte inn, i tilfelle. Er ikke slange som går her ute, så hadde de kommet o dag ville det ikke vært noen på mandag. Men det kom ingen ^^

Jeg er forøvrig litt sær så jeg hadde nok sagt nei uansett.
For noen pr siden startet barna en uke før å gå, kb var livredd maskene og hylte som bare det når det ringte på.

http://theaklingenberg.no/2015/10/27/om-a-vaere-et-rasshol-pa-halloween/

Det er mange som ikke er hyggelige på Halloween(idag)jeg skal hvertfall gi barna en god opplevelse. Dette er jo noe de har gledet seg til:)

Halloween er på mandag. Grunnen til at det står lørdag i innlegget der, er fordi det er fra i fjor.. :) Da var Halloween på en lørdag.

Nåh.. Ungen min var på halloweenPARTY på lørdag, og blir ikke å gå noe runde (tradisjonen vår er likevel å spise godis sammen med en "skummel" film), sannsynligheten er der for at det blir turning på mandag heller enn feiring da.. men kommer det noen her på.mandag, skal jeg da være hyggelig og SE om jeg har noe godt å dele ut (tror ikke noen kommer hit da).. Hadde noen kommet i går, hadde de fått pen beskjed om når det er "lov" å gå.

Ingen trenger å være slemme mot små barn, det er totalt unødvendig. Men å si "beklager, jeg har ikke noe", eller å pent si i fra om at de får komme på riktig dag må da være lov.

Jeg har godteri, men ingen får idag. Da ber jeg de komme tilbake i morgen.

Hadde vi hatt godteri idag så hadde de fått, men ikke fått handlet inn enda. Skal handle inn litt imorgen :)

Jeg ber de komme tilbake på mandag. :)

Back
Topp