hvis det forsetter slik!...

potetskrell

Betatt av forumet
så kommer jeg til å føde snart! altså, jeg synes tiden går SÅ fort! dagene FLYR og jeg får ikke tid til å tenke meg om en gang :) det er jo positivt det. tiden kan ihvertrfall bare fly fram til uke 12 eller ordinær ul <3. å, så eg gleder meg! dagene går med til jobb, være med samboer og jenten vår, og så er jeg trøtt de siste timene før jeg legger meg og plutselig er det en ny dag!

synes der tiden går fort? har dere kjøpt noe ennå? jeg har. bilspeil og dyne og pute. hihi.
 
Her synes jeg det er heelt motsatt :p
Synes tiden går sååå tregt,hver morgen tenker jeg "hvor langt er jeg nå?" og så er det alltid bare en dag til ... :p hehe.. kunne ønske dagene fløy frem til uke 12,men SÅ kan det gått gå tregt, så jeg bare kan være trygg (!) og nyte graviditeten ;)

Har kjøpt et par små klær,bare fordi at de var sååå søte og jeg bare MÅTTE ha! Satt akkurat og så på seng,vogn og stellebord på nett..men kommer ikke til å kjøpe noe møbler og sånn før til høsten :)
 
synes dagene går ekstremt tregt! haha, men begynner å bli enda mer bekymret. Jeg kjenner INGENTING!! til og med puppene er ikke ømme lenger!! hva betyr dette? jeg blør ikke!!! å har kjent tegn, men ikke de siste dagene:((((((( blir så redd
 
Jeg og har vært litt bekymret for det..igår kjente jeg ingenting..... 
..men våknet i dag med ømme pupper igjen,og føler meg litt småuggen..så velger å tro at det går litt opp og ned. Det står jo det overalt at i de 12 første ukene går symptomene veldig opp og ned. Noen merker masse,andre nesten ingenting.. så , så lenge man ikke blør er det da positivt?? :)
 
Jeg synes egentlig at tiden går saaaaakte... Slik var det forrige gang, også. Frem til ord. UL gikk tiden sakte.. Så fløy tida av gårde frem til rundt uke 30, da gikk det sakte igjen.
Heldigvis bare litt over en uke igjen til UL, og da er jo én liten milepæl nådd. :)
 
Halvannen uke til min ultralyd..har gledet meg, men nå begynner jeg å grue meg.. er redd det ikke er noe der..tenker så mange fæle tanker :( Usj.. men prøve å tenke fine tanker :) <3 ..skal bli deilig å få bekreftelse på graviditeten fra andre hold, ikke bare fra en graviditetstest ;)
 
Jeg har det helt motsatt! Dagene går kjempe sakte...


Har ikke kjøpt noe ennå, men har bestillt garn til teppe og venter det i posten i morgen. Veldig morro å kikke på senger, vogner og klær, men jeg tør ikke å kjøpe noe ennå. Klær og annet småtteri skal jeg begynne å kjøpe etter uke12 og de store tingene venter jeg ennå lenger med. Er mulig det blir kjøpt noen klesplagg i løpet av sommeren, men jeg er så redd for å miste og sitte igjen med klær som tilhører babyen.

Gleder meg til uke 12, da skal jeg senke skuldrene og begynne å kose meg med svangerskapet!

 
jeg har heller ingen symptomer, bare noe små stikking i venstre side nede i magen.  Skal på tidlig UL på onsdag.  menstermin er 11.02.2012. Er det noen av dere som har erfaring med Clerblue graviditetstest? den viste en til to mindre uker enn det jeg hadde regnet fra. Håper å finne det ut på UL på onsdag og at alt er bra med spira :) 
 
Ikke sikker, men kan det ha vært at du produserte hcg sent, så da du tok testen ga den utslag på mindre hcg/altså tidligere i svangerskapet enn du var? hmm...bare en tanke jeg fikk :)
Jeg har innimellom noen stikninger,som minner meg på at jeg er gravid..synes det er så deilig å kjenne symptomene! Hvor langt er du på vei når du skal på ul? Jeg har ikke ul før 27.juni,men vurderer å ringe å spørre om jeg kan komme til på fredag eller noe..klarer ikke vente! hehe.. da er jeg akkurat 7 uker på vei..kanskje litt tidlig :/ ?
 
da er jeg 6+4 på UL. skummelt og spennede. Vist en bekymrer seg en del trur jeg det er bedre å ta en tidlig UL! :=)
 
Ja :) Men da jeg ringte gyneokologen min sa hun at det er bedre å vente til neste uke så jeg var sikker på å se at hjertet slår..kommer jeg for tidlig kan jeg risikere å ikke se hjertet slå (pga det ikke er utviklet helt enda) og bli bekymret uten grunn... :/ Men det burde da kunne sees på fredag, da er jeg 7uker.. Tror jeg kommer til å ringe dem imorgen og spørre om jeg kan komme på fredag :)
 
jeg har og bestilt tidlig ul. gjorde ikke det første gang. men nå er liksom alt forandret. nå VET jeg hvordan det er å få en perfekt liten sprellende sak i hendene. jeg bare må vite at alt er bra, at det lever og koser seg i hulen sin :)

jeg bare må kjøpe noe strikketøy har jeg funnet ut! hehe. så hvis jeg ikke sovner på kvelden så kan jeg kose meg med det :)

så det er bare hos meg tiden flyr altså hehe. jeg får ikke tid til å tenke "hvor langt er jeg på vei nå". jeg håper det blir god tid til å kose seg sener i sommer/høst når det forhåpentligvis blir litt roligere på jobb og jeg i det hele tatt får med meg hvilken dag det er!! hehe
 
Høres egentlig veldig deilig ut..her snegler tiden seg fremover,mens jeg stadig bekymrer meg og leter etter symtpomer hehe..
 
ja jeg og er bekymret innimellom. men prøver ikke å tenke for pessimistisk. men er VELDIG spent på første legetime og ul...gleder meg til å få det unnagjort egentlig
 
Back
Topp