Hvis deres barn er invitert i bursdag

svampebob

Elsker forumet
Pleier dere å gi beskjed om h*n kommer da? For her har jeg invitert inn til bursdag, leverte invitasjoner i barnehagen på tirsdag. Og kun fått tilbakemelding fra 10 stk. Inviterte 18.
Jeg svarer ALLTID på en invitasjon. For jeg vet hvor irriterende det er å ikke vite hvor mange som kommer. Men tydligvis er det ikke alle som følger det eksempelet.. Junior skal feire bursdag på søndag, har handla i dag, så har handlet inn til maks unger. Men allikevel er det kjedelig om jeg har handla aaaltfor mye hvis det kommer bare 9 stykker[8|]

Ja, jeg synes det er normal folkeskikk å gi tilbakemelding om en kommer eller ikke.. [:-][;)]

ORIGINAL: MeMyself

Ja, jeg synes det er normal folkeskikk å gi tilbakemelding om en kommer eller ikke.. [:-][;)]

Det er godt jeg ikke er alene om å mene det. Hadde bare de andre foreldrene i barnehagen hatt samme mening hadde alt vært bra. Men de er tydligvis ikke på bv [8D]

Spurte i bhg faktisk, og de sa at det er mange av foreldrene som er treige på sånne ting der, så det var ikke noe nytt for de.
Hadde det ikke vært for at det er sønnen min sin bursdag, og han hadde blitt kjempe lei seg, skulle jeg sagt at vi desverre ikke hadde regnet med de hvis de kom. Men så slem er jeg ikke..

Ja. Pleier å gjøre det når vi ser invitasjon. Men har dessverre blitt til at invitasjoner levert i hylla i barnehagen har blitt rota vekk før vi har fått sett den, så er noen ganger vi har fått meld med spørsmål om å vennligst svare, og så har vi ikke visst om det.. [&:] Pinlig [&:]

sign

jeg gir alltid beskjed..
det er så uttrolig irriterende når de ikke klarer å gi beskjed.
men har du skrevet at du vil ha beskjed?? for noen MÅ ha det svart på hvit[>:] og helst inn med teskje

har du ikke skrevet noe om tilbakemeldinger på innbydelsen. Det er vanlig å skrive: ring/send melding hvis dere kommer/ikke kommer

ja! jeg hadde gitt beskjed.. og jag hadde skrevet i invitasjonen at vi ville ha beskjed om barnet kommer.

Jo det skrev jeg ganske tydelig.
Vennligst gi beskjed om du kan komme/ikke kan komme. Også tlfnr.

Ringte forresten en mor istad og 2 stykker har visst ikke fått invitasjon. Men da har sikkert ungene tatt de ned fra veggen og rota de bort..
Men mangler fremdeles svar fra flere..

Back
Topp