Hvis deres 2-3 åring...

talata

Forumet er livet
Thea våknet kl 01 i natt og ville ikke sove mer... Satt oppe me henne til ca 04.30, da la jeg henne i Sara sin seng (stor jenteseng) i det jeg er på vei til å sovne, hører jeg at det rotes i lekekassene, gå inn til henne å legger henne i hennes seng (sprinkelseng) spurte henne om ho ville ha Timmy (som lå i sara sin seng) - Neeeeeheeeeei - var svaret jeg fikk (fornærmet som ho var) Jeg sier natta å går ut, å da bynte ho å sutre og rope Timmy...

Ville dere ha gått inn å gitt henne Timmy, selv om ho sa nei da jeg spurte? (ble stille på henne etter 5 minutter)

Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke gikk inn å ga henne Timmy, men samtidig så burde ho lære litt konsekvenser for hva ho sier....?

jeg er den som gir etter, bare jeg får søvnen min, så gir jeg de alt...

Men vet det er feil av meg.. Så syns du gjorde det rette [:)]

jeg hadde gått inn igjen og gitt ungen timmy.

jeg gjør alt for husfreden på natta og hadde nok gått inn å gitt Timmy til henne.. hehe[:)]
Hadde hu vert litt eldre (mi er 21 mnder), så hadde jeg ikke gjort det...
Men hu roet jo seg, så da var vel ikke Timmy så viktig alikavel [:)]

Nå sier 2-åringen vår nei når han mener ja - så her hadde jeg nok gitt han timmy.

ORIGINAL: *Tammis*

Jeg ville ikke spurt om hun ville ha Timmy til å begynne med, ville bare gitt han til henne og gått ut.
Men nå ville jeg heller ikke tatt opp barnet og vært opp flere timer om natta heller.

Men dette her må du kjenne på selv, følg magefølelsen. Du kjenner ditt barn, ikke vi [;)]
Håper natta som kommer blir søvnrik, for liten og stor [;)]

Ja det er sant... Å jeg kjenner henne såpass at da hadde ho bare brukt alle di timene til å gråte om jeg ikke hadde tatt henne opp... [&o] Hva gjør man ikke for husfreden liksom[X(]

Men ja, i natt ska det soves!

Det der er min 3 åring spesialist på.

Vil du ha melk? Nei sier han
Eg vil ha melk, men du sa nei

Så da prøver vi å være konsekvente, han får ikke melk fordi han sa nei.

Back
Topp