Hvis dere

Regan

Forumet er livet
$

Det er ikke aksetabelt uansett hvor vanlig det er der man kommer fra! Hadde noen klapsa nadde her hadde jeg klikka!

Hadde hvertfall tatt en alvorlig prat med de det gjelder om at dette ikke bare er en uvettig måte å oppdra på, det er ulovlig også!

Jeg vet liksom ikke hvor hardt jeg skal slå ned på det...
Samboeren min hadde seg en alvorsprat med mannen, som er norsk. Vet jo ikke om det hjelper... Er ikke han som gjør det, men hun....[&o]

Generalisering delux... Menne... Thai dame?

Bladd frem regelverket hvor det står helt klart at dette er forbudt og nevnt både barnevern og politi. 

Jeg hadde sendt inn bekymringsmelding.. Hun trenger rettledning i hvordan man skal oppdra barn!

ORIGINAL: MalinDalin

Generalisering delux... Menne... Thai dame?

Ja, sant!

Men ikke thai nei...

ORIGINAL: Labambie

Bladd frem regelverket hvor det står helt klart at dette er forbudt og nevnt både barnevern og politi. 

Ja, hvis hun gjør det mer når de er her (har ikke gjort det her hos oss altså) eller jeg ser det hos dem så skal jeg si det!
Johan tok et kraftig oppgjør med mannen, håper det hjelper.

Og han er ikke den som pleier å legge seg oppi sånne ting, men han var tydelig opprørt da han fortalte meg det, så det har ikke vårt no småtteri nei...[&o]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Sagt klart fra at slik er IKKE akseptabelt, uansett hvor vanlig det er fra hennes land.. Bor i NORGE nå, og i Norge så har barn rett på en trygg oppvekst uten å måtte være redd for slag fra foreldre..

De bor ikke i norge, men uansett, det er jo ikke akseptabelt.

Jeg skal vise til regelverket vertfall. Håper praten sambo hadde, hjalp.

Back
Topp